nieuw op het forum

A

Anoniem

Guest
hoi hoi ik ben nieuw op dit forum, ik ben begin april gestopt met de pil, ben daarna gewoon ongi geworden, nou zou als ik uit ga van 28 dagen 8 mei mijn NOD zijn maar ik zit nu op dag 37 en nog steeds niks, voordat ik met de pil begon was ik altijd precies om de 28 maanden ongi. nu heb ik afgelopen zondag on dag 34 een test gedaan , niks.
ik heb wel erg last vast wit slijm in mijn broek ( sorry) en heb steekjes onder in mijn buik, vooral S avonds beetje spierpijn achtig gevoel en ben zooow moe..wat moet ik nu doen ik denk dat ik het weekend nog een keer test. wie heeft dit ook gehad.

Hallo Kim!
Welkom op dit forum. Spannend het, proberen zwanger te worden.
Ik zal inderdaad even wachten tot het weekend voordat je een test doet.
Je lichaam moet nog ontpillen en het KAN de eerste keer lang duren voordat je ongi doorkomt.
Ik had de eerste keer een cyclus van 42 dagen en de tweede keer een cyclus van 33 dagen.
Ik had de eerste rond er ook al een paar testen doorheen gegooid en had de zelfde verschijnselen als jou. Werd dus gewoon ongi.
Zit nu in ronde 3. Mijn cyclussen worden weel steeds korter en uiteindelijk regelmatig. We hebben al een dochter van 2 jaar en hierbij had ik het zelfde.
Succes hoor. Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent. Ik zal voor je

Groeten van Miena!

hoi

bedankt voor je mailtje, ik vind het allemaal wel spannend, zondag doe ik weer een test als het nog niet is gekomen, ben benieuwd.

Terug
Bovenaan