nieuw op het forum

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik stel me even voor: ben SUPER blij met mijn kersverse zwangerschap. Ik ben vandaag 11 weken en 6 dagen zwanger, na een IUI-behandeling en 4,5 jaar hoop, teleurstelling, een miskraam en veel verdriet. Eindelijk is het dan toch zover! Kan het nog steeds niet helemaal bevatten, t is haast te mooi om waar te zijn, maar nu de eerste 12 weken dan toch, op 1 dag na voorbij zijn, probeer ik er maar gewoon van te gaan genieten. Met 8 weken heb ik in de fertiliteitskliniek een echo gehad en het hartje mogen zien kloppen: het is er dus ECHT!! Vandaag moet ik voor het eerst "gewoon" naar de verloskundige en ik heb er gewoon zin in. Ik was voorheen vooral te vinden op het forum van Freya, maar ik merk dat ik nu ook behoefte heb aan contact met andere zwangeren om kwaaltjes en leuke dingetjes uit te wisselen.

Groetjes,
Mie

Gefeliciteerd met je zwangerschap, jee wat heb jij er lang op moeten "wachten" zeg.....maar nu eindelijk is het zover. Super hoor.
Je bent in oktober uitgerekend he??? als je wilt kun je naar het oktoberforum komen, daar zit ik zelf ook, ik weet niet of je daar al vanaf wist.
Ik wens je een fijne zwangerschap.
Groetjes Rene 13w & 2d

Terug
Bovenaan