Nieuw op het forum....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik hoor helaas ook tot de vele meiden die hulp nodig hebben bij het zwanger worden. In 2003 ben ik bevallen van een geweldig zoon. Hij is ontstaan uit iui na uiteindelijk 6 jaar bezig geweest te zijn om hem te krijgen. Hiervoor heb ik 32 kilo moeten afvallen voor mijn iui behandeling mogelijk was. Nu waren we begin 2006 toe aan een 2e kindje maar ik was wel weer veel zwaarder en ik werd door mijn ziekenhuis op dieet gezet omdat er 15 kilo af moest voor ik in aanmerking kwam voor iui. Dit heeft me een jaar gekost en nu eindelijk maar toch zijn we weer begonnen. Ik heb 2 februari mijn 1e iui weer gehad en ja nu maar afwachten natuurlijk. Bij ons is geen duidelijke oorzaak gevonden alleen is het zaad van mijn man erg wisselend van kwaliteit. Vandaar nu iui , ik ga de eerste 3 x binnen mijn eigen cyclkus proberen, zonder hormen. Als het dan niet gelukt is 3x met hormonen. Bij mijn eerste heb ik clomid gebruikt. Toen der tijd ben ik hier ook erg veel geweest, en heb daar veel steun aan ondervonden, vandaar weer mijn berichtje hier, ik hoop weer wat in contact te komen met lotgenoten, omdat ik weet hoe fijn dat kan zijn. Dus wie weet spreek ik jullie nog weer.

groetjes Cindy

Hoi Cindy,

welkom op het forum. Ik hoop dat je iui poging succesvol mag zijn.

En anders kun je hier altijd je hart luchten.

Groetjes Belle.

Hoi Cindy,

Welkom op het forum!!!!! Fijn dat jullie na 6 jaar toch een gezonde zoon hebben gekregen. Dat gun ik mensen dan écht (niet dat ik het andere niet gun, hoor). En dan nu weer IUI. Ik hoop voor jullie dat het weer gaat lukken! Succes!

Groetjes Kippie.

hé cindy,

spannend,
dat je weer op gaat voor iui.
maar... het geeft hoop dat je al een x eerder zwanger bent geraakt door iui.
en er een gezonde zoon door hebt gekregen
(dat soort verhalen geeft mij ook weer moed)
ik hoop wel voor je dat je nu niet zo lang het traject moet door lopen.

suxes, groetjes, jana.

Hoi Cindy,

Ik hoop dat deze poging raak mag zijn!
Het is inderdaad hoopvol dat het al een keer eerder gelukt is.

Ik zal zeker voor je duimen. Wanneer mag je testen?

Groetjes Sabine

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie welkom, fijn dat anderen aan je denken. Ik ben blij hier weer wat steun te vinden en hopelijk ook wat steun te kunnen bieden. Helaas is mijn eerste poging mislukt, maar dat hadden jullie misschien al gelezen.
Maar meiden we gaan ervoor, het gaat ons (weer) lukken.

groetjes Cinard

Hoi Cindy,

Allereerst welkom terug op het forum dan maar!!

Maar jeetje, 6 jaar??!! Dat is een lange tijd, poeh... Ik hoop voor jullie dat het dit keer niet zolang hoeft te duren... maar zie dat de 1e poging al weer is mislukt... Sterkte hoor, hopelijk mag het de volgende ronde al raak zijn!

Liefs,
Tammy (ronde 14, 1e kindje)

Terug
Bovenaan