nieuw ritme...? en filmpje

Noa is volgens mij aan een ander ritme begonnen;-)

Ze wilde vrijdag overdag helemaal niet slapen en zaterdag alleen maar even na het babyzwemmen.

Dus heb ik haar vandaag haar ochtendslaapje gerekt naar de middag en heb haar om half 1 op bed gelegd en heeft ze heerlijk geslapen tot half 3.
dus ben benieuwd of ze dat al elke dag gaat volhouden.

Volgens mij had ik meer gelezen van jullie kindjes die al aan het wijzigen zijn in der slaapritme overdag?

En ik heb nog een leuk filmpje die ik graag met jullie wil delen.
Noa die de slappe lach heeft met onze hond :-D!!
http://www.youtube.com/watch?v=caoYFSYXPAE

Jochem slaapt ineens ook niet meer 2 keer op een dag. Maar om half 11 - 11 uur valt tie om dus leg ik hem erop en dan slaapt tie tot ongeveer 14 uur. En dan 's avonds om 18.30 naar bed ongeveer.
Dit gaat nu zo ongeveer 2 weken zo.......en gaat wel goed!
Zal straks ff het filmpje kijken....

Liefs Louise

alicia slaapt zelfs weer 4 keer op een dag!!
's ochtends na de fles van 7 tot half 9
dan van half 11 tot 12 en van 1 tot 3
en dan 's avonds van half 6 tot half 8 dan pap en slaapt ze soms hele nacht door andere keer niet

Leuk filmpje!!!!

Hier zijn de slaaptijden ook helemaal om sinds een week, maar dat blijft naar mijn ervaring toch wisselend tot een jaar of 2,5, gewoon kijken wat ze nodig heeft (of juist niet ;-p

Hier is het sinds een week ook weer zoeken. Hij wil na de eerste fles niet meer maar redt het niet tot de middag. (de afgelopen 2 dagen wel opgehouden en dan is ie wel flink chagerijnig. Hij slaapt dan wel 's middags 3 uur lang) Hij zit er echt tussenin nu.

Heerlijk zo'n schaterlachje zeg. hahahah.

Terug
Bovenaan