nieuw rondje: Hoe gaat het nu met iedereen?

Hallo allemaal,

Ik ben wel nieuwsgierig hoe het nu met iedereen gaat, sommige hebben we 20 weken echo al bijna (gehad?) en hoe we het allemaal doen deze zwangerschap.

Na 2 zwangerschappen waar ik geen kwaaltjes had is het deze keer wel anders, ben nog steeds een beetje misselijk maar heb het nu wel in bedwang dus dat scheelt. Ook merk ik dat ik sneller moe en prikkelbaarder ben.
Gisteren is mijn oudste zoon 3 geworden, was echt heel leuk, hij weigerde de taart aan te snijden want dat was zonde van de Mickey Mouse en na het cadeau van mijn schoonouders hoefde hij de rest van cadeau's niet meer te openen...lekker dankbaar!!!!
Het was wel echt heel leuk maar merk ook wel dat ik helemaal gesloopt ben na zo'n dag!

Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes Brechtje

Hallo!

Hier gaat alles zijn gangetje. Hoewel ik deze zwangerschap meer last heb van de bekende kwaaltjes, is het ergste toch wel weg. Op mijn bekkenklachten, helaas. Die zijn een stuk eerder begonnen dan bij mijn eerste zwangerschap. Gelukkig kan ik nu wel volop genieten van de kleine druktemaker in mijn buik, deze beweegt al goed. In het begin van de zwangerschap heb ik namelijk een heftige periode gehad. Het ergste was het verlies van een goede vriendin op veel te jonge leeftijd. Ik had haar net 4 dagen van te voren verteld dat ik zwanger was. Op zo'n moment komt nieuw leven en afscheid nemen wel heel dubbel binnen. Echt genieten van de zwangerschap kon ik dus ook niet, maar nu steeds meer!

Brechtje, gefeliciteerd met de derde verjaardag van je oudste zoon! Janne wordt in juli alweer 3, ik vind het zo snel gaan. Ik moest wel lachen om de reactie op het taart aansnijden! Heerlijk die leeftijd en hun redeneervermogen.

Groet,
Bregje

hallo,

met mij gaat het goed nu , alleen al last van harde buiken, verloskundige zei, minder werken !
over twee weken krijg ik de 20 weken echo, wel heel leuk om dat te zien.

ik voel alleen nog niet echt veel in mijn buik, dit is mijn derde kindje, dus dacht dat je dan wat sneller iets voelde.

gisteren het hartje weer gehoord, blijfr mooi om te horen.

groetjes niek

Het gaat al tijden goed. Ik was met 8 weken van al mijn klachten af. Dit heeft wel voor veel bezorgdheid gezorgd maar het gaat nog steeds goed. Vorige week naar de vk geweest, hartslag was 144slagen per minuut. Met mij, op een blaasont.na, ook alles goed. Ik kan nog steeds op mijn buik slapen; heerlijk

Op 16 mrt 20 wkn echo. (20wkn1dg) we zijn erg benieuwd naar wat het wordt!

groet, hilal
18wkn 3dgn

Niets gaat zoals het hoort deze zwangerschap. Wat een verschil met de vorige!!!
Maar gelukkig is de misselijkheid aardig afgenomen. ik voel me nog geen 100% maar 75% goed genoeg om voldoende te functioneren. En wat ben ik moe!! ga als het even kan lekker met Vera 's middags naar bed.
Alleen vandaag niet, want ik moest weer bloedprikken i.v.m. een moeglijke parvo besmetting. Dinsdag naar de VK ik hoop dat ze dan de uitslag al hebben en dat ik dan wat meer weet. Wordt er wel een beetje onzeker van.
Verder groei ik al een beetje (ben stevig van mezelf dus valt niet zo heel veel op) en zijn mijn borsten gelukkig al wat minder gevoelig.

Dat was mijn update.
Liefs daan

hallo allemaal

hier gaat ook alles goed heb wel veel last van bandenpijn en niet goed kunnen slapen omdat ik niet goed weet hoe lekker te liggen want dan gaat mijn buik pijn doen maar verder ales loopt op zijn rolletjes hier moet 16 maart voor de 20 weken echo spannend groetjes jolanda

Met mij gaat het goed.
En met het kleintje in mijn buik ook gelukkig.
Afgelopen weekend was het even spannend omdat ik bloedverlies had en de vk geen hartje kon vinden... maar na een korte echo in het ziekenhuis bleek alles oke.
Ik ben nu 15wk1 en sinds een dag of 5  niet meer misselijk.
Mijn buikje begint al mooi te groeien.
Ik voel het kleintje  af en toe lichtjes bewegen, maar nog niet erg overtuigend.
Mijn ijzer is wel erg aan de lage kant dus dat moet in de gaten gehouden worden.
Voorlopig werk ik nog 18 uur (in de zorg) en we kijken wel hoelang dit goed blijft gaan.

Liefs M. 15wk1

Terug
Bovenaan