nieuw stapje? Bij mama willen zijn

Hoi allemaal,

Hier komt er weer een nieuw stapje aan.

Sara wil alleen maar bij mama of papa op schoot. Iedereen die haar aanraakt en oppakt is ook niet meer goed, was tot een dag of 2 geen enkel probleem.

Wil alles onderzoeken maar kan nog niet zelf zitten, kruipen of zo iets. Dus op de arm en de kamer en de tuin maar rond. Plezier als ze dan heeft. Echter na 2 of 3 keer een half uurtje rondlopen heb ik het wel een beetje gehad en wordt ze toch ook wel zwaar.

Hopen dat ze snel iets gaat doen aan kruipen.

Herkenbaar?

Leg haar anders lekker in de box, of wil ze dat ook niet? Ze gaan je vanaf 6 maanden ook uitproberen hoor en dan kunnen ze flink brullen als ze hun zin niet krijgen... lastig hè? Waar doe je goed aan...
Het gaat allemaal vanzelf weer over, hou ik mezelf altijd voor als het even moeilijk gaat!

Hier nog niet herkenbaar maar dat komt vast nog.
Sara begint een beetje eenkenning te worden!

En ze wil meer dan dat ze kan. Is vaak een lastige fase maar daar moeten ze doorheen.
Misschien komt er weer een sprongetje aan?

Succes

Liefs Daan

Heey!

Hier ook nog niet herkenbaar...
Bodhi wordt nog maar al te graag door iedereen opgetild en geknuffeld!
Wel is de glimlach die ik van hem krijg steeds uitbundiger en merk ik wel dat hij echt gek op mij is en wel heel goed weet dat ik zijn mama ben en dat geeft een heerlijk gevoel!!

Bodhi ligt ook nog graag in de box en kan zich daar nog vermaken. Kruipen doen de meeste kleintjes vaak rond 8/9 maanden, toch?
Dus nog even volhouden!!

Groetjes

Terug
Bovenaan