Nieuw tafeltje en stoel

A

Anoniem

Guest
Vorige week heeft Marissa een eigen tafel en toel gekregen. Die wilde ik even met jullie delen

Ze kan er al best goed op zitten, maar nog liever gaat ze op haar stoel staan.

groetjes Linda

Heey Linda,

Wat een stoere en leuke stoel en tafel.
Heb deze nog nooit gezien.
Wij willen ook voor Anne-Sophie en stoel en tafel maar zie alleen maar van die standaard tafeltjes en stoeltjes.
Dit is wel heel leuk.
En natuurlijk...roze!

Groetjes Marianne

Mooie stoel hoor! Ik zag dat hij ook nog verstelbaar is (ja toch?) handig hoor voor als ze echt groot zijn.
En voor nu..tja...zitten is leuk, maar er bovenop staan natuurlijk ook . Marissa wil natuurlijk gewoon alles uitproberen haha.

groetjes Tamar

Dat is zeker wel een koele tafel + stoel.. gaaf hoor.
Ik heb gewoon zo'n set vd ikea van tafel + 2 stoeltjes voor 19 euries.. kan Birgit nu lekker op krassen en tekenen.. je schildert m zo over.

Jij hebt wel een uniek ding iig!

heb al een hoop vragen gekregen over waar ik de meulbels vandaan heb. Ze zijn van www.jet4kids.nl De roze staat niet meer op de site maar kun je wel bestllen bij het bedrijf zelf

Superleuk! Ik wil voor Feline haar 2de verjaardag een setje van tafel met 2 stoeltjes vragen.   Sla meteen de link op

groetjes maris

Wat een mooie stoel inderdaad.

Wij hebben hier een tafeltje zelf gemaakt. En we hadden nog twee stoeltjes 1 van mij van vroeger en 1van mijn man!

We hebben een groot meubelpaneel afgezaagd met ronde hoeken en midden in een gat gemaakt, daarin een plastic bloempot. Hier hebben we nu de duplo blokken in. Verder hebben we van Lego ( passen de duplo blokken ook op) 2 lego onderplaten op het meubel paneel geplakt en zo hebben we een speeltafel gemaakt net als dat je weleens ziet bij de tandarts, consultatiebureau of gemeentehuis.

Dit idee wou ik even met jullie delen, want ik ben ook zo trots op ons tafeltje

Groeten

Diarich

Terug
Bovenaan