Nieuw (voedings)schema

A

Anoniem

Guest
Kom ik weer aan met  'een schema', wil het toch even delen met jullie. Ik heb Isis'   voedingsschema beetje aangepast, aangezien ze 'smiddags een hele boterham oppeuzelt heb ik de warme hap naar voren geschoven, om en nabij als volgt:

7:00     fles 200 ml + Nutrix
10:45 fruithap + halve Liga (verkruimeld)
11:45 1 boterham + beleg
                fles 150 ml
15:15 Diksap, water + tussendoortje (rijstewafeltje, halve Liga)
17:00 warme hap (vers of uit potje) + resterend fruithapje
19:45 fles 200 ml

So far, so good,  haar slaapjes varieëren een beetje in tijd, maar nog wel 3 per dag. Ik ga bijna dagelijks wel even met haar wandelen, nu ga ik rond 15:30uur, als we thuiskomen kan ze lekker eten. WE zijn best tevreden,

x Esther

Ziet er hardstikke goed uit.
En knap dat ze al een hele boterham opeet. Hier krijg ik er met moeite 3 stukjes in.
En als jullie tevreden zijn en Isis ook, dan is het prima toch.
Sil

Hoi Esther,

Even een vraagje, merk jij nu ook dat Isis meer tijd tussen de maaltijden 'nodig' heeft? Bij ons zit er inmiddels 5 uur tussen de voedingen muv de laatste fles. Als Heather haar papfles goed heeft leeggedronken  dan  hoef ik niet om half 12 met een broodje aan te komen zetten. Dat eet ze niet op.

Het beginnen nu echt drie maaltijden per dag te worden. Ach ja, kleine meisjes worden groot...

7.30 pap fles
10.00 fruit
12.30 brood + flesje (+/- 100 cc)
15.00 diksap + liga oid
17.30 groentehap
19.30/20.00 fles

Groetjes, KT

Ziet er strak uit dames!

Wij zaten al een poosje te dubben over hoe we e.e.a. moeten regelen.
Vilmar gaat namelijk 3 dagen per week naar de creche, dus daar moet je ook weer rekening mee houden.

Hij lust alles, vindt eten ook erg leuk! Vooral boterham met leverpastei...hihi.
Eigenlijk blijven we nu wat in ons oude 'schema' hangen, 4 flesjes, fruithap tussendoor en af en toe es liga/diksap etc.

Zoals jullie het doen lijkt me prima, we gaan het proberen!

hoihoi,

ons schema ziet er net zo uit, een prima schema volgens mij

groetjes susanne

hoi
hier mijn schema

6 uur: opstaan

7uur: een klein stuk peperkoek (op het monent dat ik een koffie drink)

8uur 210 fles voeding

half 12: verse fruitpap

4uur: verse groente pap

19u30:210 fles voeding

even spelen en rond half 8 / 8 uur slapen

groetjes tess mama van Ash geboren op 2-11-06

Terug
Bovenaan