Nieuw voor de tweede keer/ onregelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal..
Ik vroeg me af of er hier ook dames zijn met een onregelmatige cyclus? Bij m'n eerste kindje had ik periodes van 55 dagen soms tussen m'n menstruatie in. Nu sinds eind sept gestopt met de pil en nog niet ongesteld geweest (ja uiteraard na het stoppen van de pil ongeveer de eerste week van okt) nu heb ik het idee dat ik vorige week m'n eisprong had (veel witte afscheiding, reukloos) nu ben ik sinds gistere misselijk in m'n buik, dus niet dat ik moet overgeven maar wel n niet prettig gevoel, had van de week ook menstruatie streken. Ik ga er maar van uit dat ik dus volgende week ongesteld moet worden.... (Gezien die eisprong die ik denk gehad te hebben)
Vroeg me wel af of iemand anders ook zon onregelmatige cyclus heeft
Gr.

Hoi, ik heb ook altijd een hele onregelmatige cyclus gehad. In 2011 na 7 maanden proberen, zwanger geraakt dmv een ovulatietest. Maar goed ook, want mijn eisprong blijkt bijna aan het einde van mijn cyclus te zijn! In juli besloten dat we graag een broertje of zusje voor ons zoontje willen en de eerste twee maanden regelmatige cyclus en veel symptomen die jij ook aangeeft. Bleek toch echt het ontpillen te zijn. Vorige maand maar liefst 10 dagen over tijd voordat ik ongesteld werd! Dat was even heel spannend, maar uiteindelijk ook prettig toch ongesteld te zijn geworden. Vanaf deze maand ben ik gestart met ovulatietesten om toch een beetje duidelijkheid te krijgen wanneer mn vruchtbare dagen zijn.

Spannend voor jullie! Heel veel succes en plezier met de voorpret!

Oké 'fijn' om een mede lotgenoot te hebben. Ik ben nog niet ongesteld. Nu dus denk ik zon 5/6 weken al niet ongesteld geweest, ben sinds woensdag avond misselijk, raar buik gevoel en krampen. Als ik donderdag niet ongesteld ben ga ik maar ff testen, (dat is dat twee weken na dat idd dacht n eisprong gehad te hebben) snap dat je zegt dat het fijn is om toch ongesteld te zijn, dan weet je een beetje waar je aan toe ben he???
Jij ook succes! Je bent in 2011 zwager geworden! Wann is je kindje geboren? Mijne word nu bijna 3!
Gr.

Ja je cyclus kan soms raar lopen haha! Theoretisch gezien had ik afgelopen week mijn eisprong moeten hebben, als je uitgaat van 14 dagen na je ongesteldheid, maar nog steeds geen eisprong gehad. Zo zie je maar weer, je lichaam gaat compleet je eigen weg! Toen we probeerden zwanger te worden van ons zoontje zat ik er steeds naast wat mijn vruchtbare dagen betreft, ik vind het heel fijn om een beetje te weten hoe je cyclus loopt en dan ook weet wanneer je NOD ongeveer is. De symptomen die jij voelt had ik ook heel sterk toen ik 10 dagen over tijd was. Verheug je je niet teveel op een positieve test, hoe fijn dat natuurlijk zou zijn!!, want je lichaam kan je je behoorlijk in de maling nemen! Mijn zoontje is van aug 2011, heerlijk ventje ; )
Hebben jullie ook al een kleine?
?

Oh sorry, lees net dat jullie ook al een kleine hebben! Over heen gelezen ;S

Hi
M'n Zoontje wordt bijna 3.
Ik heb niet de indruk dat ik zwanger ben mAr wil t wel graag weten en hoop n keer van die buik afteZijn (klachten haha) ff afwachten nog maar... Ben nu al bijna 7 weken niet ongesteld geweest ook welekker ;-)

Terug
Bovenaan