A
Anoniem
Guest
Hey meid,
Ik zit nu dus in België,eergisterenavond aangekomen.
Ik voel me rot..Vreselijk echt.
Mijn vriend voelt zich helemaal niet slecht,als ik hem bel klinkt hij altijd enorm vrolijk en zegt hij me wel, "ik mis je enorm" maar blijkbaar heeft hij het erg naar zijn zin.
Ik was heel blij om mijn familie weer te zien,maar ik voel me zo leeg en zo ver weg van hem.
Ik had mijn familie hiervoor een maand niet meer gezien,was een maand geleden op vakantie gekomen met mijn vriend.
En het is nu 4 maanden geleden dat ik hier gewoond heb.
Echt vreemd..net of ik heb een stap in het verleden gezet.
Voor de rest.. denk ik niet dat het voor deze maand zal zijn,en dat maakt me natuurlijk ook wat triest..Nu ja.. het is nu zo.. en ik zal er mee moeten leven.
Nu ga ik er hard invliegen in het studeren..en hopen dat dat op zijn minst toch goed verloopt..
Zo dus bij jou is het misschien al gebeurt?? Ik hoop het zoooo voor je!!
Hou me zeker op de hoogte.. vertel me al je kwaaltjes en twijfels..en reacties..en noem maar op..zal ik helemaal met je meeleven!!!!
Ik hoop het echt zo voor je,gun het je helemaal!!En jou man ook!!
Ik weet niet of ik dagelijks kan komen kijken hier.. maar ga het zoiezo proberen.
Wil echt weten hoe het met je gaat en hoe alles verloopt!!
Dikke dikke knuffel
En alvast drie dikke zoenen
Niunia
Ik zit nu dus in België,eergisterenavond aangekomen.
Ik voel me rot..Vreselijk echt.
Mijn vriend voelt zich helemaal niet slecht,als ik hem bel klinkt hij altijd enorm vrolijk en zegt hij me wel, "ik mis je enorm" maar blijkbaar heeft hij het erg naar zijn zin.
Ik was heel blij om mijn familie weer te zien,maar ik voel me zo leeg en zo ver weg van hem.
Ik had mijn familie hiervoor een maand niet meer gezien,was een maand geleden op vakantie gekomen met mijn vriend.
En het is nu 4 maanden geleden dat ik hier gewoond heb.
Echt vreemd..net of ik heb een stap in het verleden gezet.
Voor de rest.. denk ik niet dat het voor deze maand zal zijn,en dat maakt me natuurlijk ook wat triest..Nu ja.. het is nu zo.. en ik zal er mee moeten leven.
Nu ga ik er hard invliegen in het studeren..en hopen dat dat op zijn minst toch goed verloopt..
Zo dus bij jou is het misschien al gebeurt?? Ik hoop het zoooo voor je!!
Hou me zeker op de hoogte.. vertel me al je kwaaltjes en twijfels..en reacties..en noem maar op..zal ik helemaal met je meeleven!!!!
Ik hoop het echt zo voor je,gun het je helemaal!!En jou man ook!!
Ik weet niet of ik dagelijks kan komen kijken hier.. maar ga het zoiezo proberen.
Wil echt weten hoe het met je gaat en hoe alles verloopt!!
Dikke dikke knuffel
En alvast drie dikke zoenen
Niunia