Nieuw voorstelrondje?

Hallo allemaal,

zo te zien hebben ze alle 2009 fora bij elkaar gegooid. Misschien is het goed om even vers te beginnen met een nieuw voorstelrondje:

Ik ben Carien, mama van Thomas (8-1-2009) en Hanna (24-12-2010). Ik woon in het noorden en doe 2,5 dag per week onderzoek naar darmbacteriën. Die dagen gaan de kinderen naar de créche en dat gaat erg goed.

Goed plan. Zou leuk zijn om weer wat nieuw leven in het forum te blazen!
Ik ben Martine, mama van Noah (13-01-2009)
Woon in zuid-holland en werk 3 dagen als Sr. Secretaresse

Hoi hoi,

goed idee!
Ik ben Natasja, mama van Tijn (14-1-2009) en Wout (12-4-2010) en in juli hopen we ons derde wondertje te mogen verwelkomen...
Werk 2 of 3 dagen (wisselend per week) in het speciaal onderwijs (ZMLK)

groetjes Natasja

Hoi mamma's

Ik ben Hanneke en mamma van Zara (28-12-2003), Faye (10-03-2006) en Liv (24-05-2009). Nu (ongepland maar inmiddels super gewenst) zwanger van nummer 4. We hopen onze kleine in November te verwelkomen.
Werk 2 dagen en 1 0f 2 avonden als jeugdwerker

groetjes Hanneke

Hoi!

Ook ik zal me nog even voorstellen:
Ik ben Antoinet, moeder van Jules (12-12-06) en Elise (23-01-09). Woon net als Martine in Zuid-Holland en sta 2 dagen voor de klas. Nu mijn zoon bij ons op school zit en ik alleen maar voor Elise oppas hoef te regelen, val ik vaak in als er een zieke collega is. Maar niet meer dan 4 dagen in de week...
Mijn kinderen zijn bij opa/oma, papa, of oom en tante als ik werk. Ook springt de buurvrouw wel eens bij.
Gr Antoi

Hallo moeders,

Ik ben Cindy,trotse moeder van zoon Dylan (18-01-2009).Ik woon in Zuid-Holland en werk 3 dagen in de week.Dylan gaat 4 dagdelen naar de PSZ en is behoorlijk in de peuterpuberteit!!Ik hoop gezellig met jullie mee te praten over onze kindjes!

Groetjes Cindy

Terug
Bovenaan