Nieuw-Zeeland

A

Anoniem

Guest
Dag dames,
Ik baal als een stekker.....ik had toch echt gehoopt en verwacht dat de kleine zich zou aandienen voordat mijn broer voor 3,5 maand naar Nieuw-Zeeland ging. Maar helaas, ik was 4 sept 40 weken en mijn broer is gisteren, de 7e, vertrokken. Hij vond het zelf ook erg jammer, maar gelukkig is er internet, zo kunnen we wat contact houden.

Na een valse start vorige week donderdag heb ik nu echt het idee dat de kleine niet uit zichzelf komt. Zijn meer dames daarvan overtuigd dan het niet spontaan komt? Ik ga er nu vanuit dat ik wordt ingeleid. Al het gerommel is helemaal voorbij. Al wordt ik a.s maandag wel gestript, maar daar verwacht ik niet zo heel veel van. Helpt het dan is het mooi!!

Voor iedereen die nog moet bevallen heel veel succes!! En voor alle kersverse moeders van harte gefeliciteerd met jullie kindje!!!

Groetjes Trienke   40w4d

jammer zeg dat je nog niet bent bevallen voor jou en je broer
maar gelukkig ben je door het internet niet helemaal zonder info van elkaar
tja afwachten maar ik hoop dat je snel bevalt
marina 39w1d

Hoi, hoi,

Na vase start nummer 3 heb ik ook echt het idee dat ze er nooit uitkomt....haha
Dus ik ken je gevoel allen ik mag nog niet klagen ben pas 37 weken en 5 dagen.
Mijn zoontje is geboren met 36,6 dus stiekum ging ik daar ook wel van uit. Nou ja we zien het wel.

Hallo Trienke,

we waren op dezelfde dag uitgerekend en bij mij begint nu ook wel de moed in de schoenen te zinken in plaats van het vruchtwater .

Ik heb zelfs nog helemaal niks gevoeld.... ja af en toe een steek in mijn vagina alsof er iemand met een breinaald ofzo in prikt... ook wordt mijn man steeds ongeduldiger.

Ik hoop dat het toch echt gauw komt, want ik zie mijn eigen verjaardagsdatum steeds dichterbij komen.

Nou zet 'm op!

Eline 40 weken en 5 dagen

He, bedankt voor jullie reacties.
Dus bij jou, Eline is ook nog niets aan het handje. Vandaag 41 weken, het einde komt nu toch echt in zicht alleen voor je gevoel duurt het een eeuwigheid. Ik hoop voor je dat het snel mag beginnen en een goede bevalling krijgt.

Ik zou gisteren gestript worden, maar er was iemand anders aan het bevallen. BALEN> dus vanochtend weer gebeld en het kon weer niet!! Grrrrr...ik heb het gevoel dat ons kleintje even een aanmoediging moet krijgen en dat de bevalling dan wel op gang komt. Morgen maar weer bellen......

Succes iedereen die nog moet bevallen (want ik zie steeds meer kindjes geboren worden en dan wil ik eigenlijk ook, maar goed)

Groetjes Trienke

He meiden,

Ik ben morgen 41 weken en ook bij mij begint de moed me in de schoenen te zinken. Ik heb nog een goeie week voordat ik overgedragen word aan het ziekenhuis maar voor mijn gevoel gaat het gewoon niet meer uit zichzelf komen. Ik zie er wel erg tegenop als ik ingeleid moet gaan worden. Ik weet niet hoe jullie daarover denken. Maar je hoort zo vaak over weeenstormen dat de zin om te bevallen me bij voorbaat al vergaat.
Nou, allemaal nog even volhouden en succes.

Groetjes Nathalie 41 -1

Terug
Bovenaan