nieuw ziekenhuis , verrassend resultaat !!!

Wij zijn na 5 jaar proberen , iui en ivf , zowel bij de gynecoloog als in een fertiliteits kliniek over gestapt naar een ander ziekenhuis .
Waar ze een genetisch bloedonderzoek hebben gedaan , waar geen nieuws is uitgekomen met 2 perfect gezond .
Hebben ze afgelopen dinsdag met een camera in de baarmoeder geweest .
Een pijnloos kort onderzoek .
Daar schrok ik toch een beetje van , ik heb 2 polliepen in de baarmoeder en een vernauwing
in het midden t lijkt net of de baarmeder is opgesplitst in 2 delen links en rechts !
Nu was ik gestart met puffen ivf pog.5 direct moeten stoppen en volgende week onder het mes .
Omdat ze geen poging willen verpesten met een buik die geen 100% in orde is .
Het ergste vond ik dat we dit pas te weten komen na 5 jaar !!!
Van pijn en verdriet , onmacht ...
Iemand hier ervaring mee ?
Best bang vd narcose , nog nooit gehad .
Veel liefs xxxx

Hoi Bloemptje,

Wat erg dat ze daar pas naar 5 jaar achter kommen... verschrikkelijk...veel succes volgende week met de operatie... en je hoeft echt niet bang te zijn voor de narcose... je krijgt een kapje op en je krijgt zo als ik dat altijd zegt melk naar binnen gespoten in je infus maar dat is een slaap middel....
ik ben al een paar keer geopereert dus ik weet wel dat je gaat slapen en weer wakker word in de uitslaapkamer... en dat je voor de narcose echt niet bang hoeft te zijn....supper veel succes met alles...

Brenie

he bloemptje

jeejte wat een verhaal, en daar komen ze pas achter na 5 jr. ik wil jeheel veel succes wensen met de operatie, dat zal hopelijk erg mee vallen voor je.

heel veel sterkte
xxxx natas

Jeetje dat ze daar nu pas achterkomen meid.
Spannende tijd nu.Had je nooit eerder een kijkoperatie gehad in je buik?Want dan hadden ze dit toch kunnen achterhalen.
Heel veel sterkte!!
En ik hoop dat het na deze operatie eindelijk lukt.
Het is jullie super gegund!!

Liefs Suusje

Jeetje heel veel sterkte toegewenst. En je hoeft niet bang te zijn voor de narcose, ik heb zelf een zware kaakoperatie gehad en heb heerlijk geslapen!
Geef jezelf over en het komt goed.

Sterkte en succes!

Groetjes Vic

Terug
Bovenaan