Nieuw

Ha allemaal!

Ik kom sinds gisteren pas hier en inneens word me meer duidelijk allemaal over de zwangerschappen. In mijn buurt heb ik het er nl met bijna niemand over, dus heb weinig ervaringen gehoord. Alleen de welbekende verhalen van mensen die meteen zwanger waren.
Ik zie hier dat veel mensen die zwanger wil worden toch wel heel erg mee bezig zijn! En ik kom ook bekende dingen tegen, das toch wel fijn!
 
Hoi Debora,

Welkom hier !! Ook ik ben hier relatief nieuw zeg maar. En ook ik heb ontzettend veel aan de verhalen hier. Dus heb je een vraag, gewoon stellen. En ook een antwoord is van harte welkom. Wanneer heb jij je NOD ?? Ik morgen. Zijn jullie bezig voor een eerste kindje ?? Wij wel. Sorry voor alle vragen maar ben wel nieuwsgierig van aard !! Ik hoor het wel. In ieder geval heel veel succes als je op je NOD wacht en klus ze als je in je vruchtbare periode zit. En ben je ongi, kop op !!! Ook voor jou zal de tijd komen.

Groetjes Biaggi.
 
Hallo Debora,
Welkom op het forum, bij voorbaat een waarschuwing, het werkt super verslavend. Ik zit ook nog maar een week op het forum maar wel erg veel moet ik je bekennen. Het is gewoon heerlijk om je hart te luchten en heel leuk om reacties te krijgen van andere meiden die je verhaal herkennen. Ik ben net als Biaggi nieuwsgierig en hoop nog het een en ander van je te horen. Ik zal mezelf ook even introduseren.
Ik ben 24 jaar en volgend weekend 1 jaar getrouwd. Mijn man en ik zijn bezig voor ons eerste kindje. We zijn alleen net pas begonnen, bijna 1,5 maand.
Dat even in het kort maar we "spreken" elkaar vast nog wel eens.
Groetjes, Ank
 
Nog een nieuweling hier! Willeke is de naam. Heb net een bericht verstuurd (titel: bijzonder!). Ik ben sinds een week ook op dit forum en het is reuze spannend allemaal. Mijn vriend en ik zijn allebei 31 en we zijn bezig voor de eerste! Ik hoop maar dat het jullie en ons snel lukt, dan gaan we over naar het volgende forum: ZWANGER! Succes!

Willeke
 
Bedankt voor de reacties! Hartstikke leuk! Wij zijn ook met onze eerste bezig, maar ik ben pas in febr. gestopt en aangezien ik 7 mei m'n NOD had en 9 mei (moederdag) ongi werd verwacht ik dat het nog wel even gaat duren. Maar ik weet dat ik volgende maand toch wel zenuwachtig ben!! pfff, wist niet dat ik er zo mee bezig kon zijn. Ik dacht dat komt wel.
Ik ga nu lekker slapen, mijn ongi-buikpijn is gelukkig aan het wegtrekken nu! (dat is iets wat ik niet zal missen!) Spreek jullie snel weer! Doei
 
Terug
Bovenaan