nieuw

hallo meiden,

dit is de eerste keer dat ik hier ben ik heb jullie verhalen een beetje gelezen. ik zal mijn eigen even voorstellen ik ben 29 jaar en sinds augustus 2003 gestopt met de pil eerst een gedonder gehad met het achterhalen van mijn cyclus die zit nu vast op 33 dagen vandaag de laatste ongi was bij mij 21 april dus reken maar uit overtijd 18 dagen ik ben al een week misselijk en duizelig, last van onder in de rug heb af en toe van die ongi pijnen onder in de buik en het voelt een beetje hard ik denk nou een mooie morgen voor een test. test gedaan vanmorgen gelijk toen ik uit bed kwam en wat denk je negatief. kl... dan heb ik zoiets van waarom ben ik dan niet ongi geworden of ben ik nog te vroeg voor een test?

groetjes van bep
 
Hoi Bep,

Ten eerste hartelijk welkom bij de club. Normaal zou je test als je zwanger zou zijn toch positief moeten zijn nu als je 18 dagen overtijd bent, maar niets is zo gek als het vrouwelijke lichaam denk ik wel eens.
Het kan natuurlijk ook dat je ongi je weer eens in de steek laat maar als je twijfelt en zelf toch denkt dat je zwanger bent ga dan eens naar de huisarts en vraag om een bloedtest. Dat afwachten is toch al zo zenuwslopend en helemaal als je al een aardig tijdje over tijd bent.
Veel succes en hou ons op de hoogte.

Liefs Henriette
 
Terug
Bovenaan