Nieuw

Hoi dames,
Sinds een paar dagen heb ik kennis gemaakt met deze site. Mijn vriend en ik hebben 4 maanden geleden besloten om te stoppen met de pil. Tot die tijd heb ik me er nooit mee bezig gehouden,maar heb het idee dat veel dingen echt nieuw zijn die ik hier lees. Zoals wat is NOD? En over temperaturen,hoeveel moet je hebben en wanneer moet je dat doen? Sinds 1 week voel ik me in de ochtend misselijk en heb weinig trek. Vlg week moet ik ong worden. wat zijn de symtomen van een zwangerschap in de eerste maand?
alvast bedankt
Anne
 
hallo anne

NOD= niet ongesteldheids dag, dat is eigenlijk de dag dat je ongesteld zou moeten worden (en nu dus liever niet)

voor zwangerschapssymtomen kan je wel even kijken op babybrabbel.nl daar kan je het precies zien.

volgens mij is het namelijk wel voor iedereen verschillend en zijn we er ook wel achter gekomen dat ons lichaam je behoorlijk in de maling kan nemen.
ze lijken namelijk ook op ongesteldheidsklachten.

nou ik wens je veel succes met klussen (zoals het hier genoemd word).

groetjes tijger
 
Het temperaturen doe je 's ochtends als je nog in bed ligt. Dus gelijk na het wakker worden en het liefst elke om dezelfde tijd. Als je eisprong is geweest dan stijgt je temp met ongeveer 0.3 graden of meer.

Je kan heel goed op 9maand.com kijken voor de verschijnselen. Onder zwangerschap en dan zwanger?

Veel succes

Liefs Tatjana
 
Terug
Bovenaan