Nieuw

Hallo allemaal,

Ik probeer deze maand voor het eerst weer zwanger te worden en ik dacht ik kom hier eens kijken, want ik schreef nl. ook op dit forum toen ik zwanger was van mijn dochter die nu bijna 17 maanden is. Van haar was ik meteen de eerste maand zwanger, maar ik ga ervan uit dat dat toen echt geluk was en dat het nu niet weer zo snel zal gaan. We zien het wel. Ik vind het wel leuk om met jullie mee te kletsen de komende tijd. Heel veel succes met zwanger worden allemaal.

Groetjes,
Jacqueline
 
Hoi Jacg

Mijn NOD is a.s maandag/dinsdag... dus we gaan redelijk gelijk op. Heb je (al) een regelmatige cyyclus? Ben benieuwd of jullie dit keer ook weer zo snel "raak schieten"!

Groet, Juul
 
Hoi Jacqeline,

Leuk, weer iemand erbij. Op jullie ben ik stiekem wel een beetje jaloers hoor, jullie hebben al een gezellige dame van 17 mnd. rond lopen, echt leuk hoor. Lijkt me echt wel genieten van zo'n klein wondertje. Dat al in de eerste maand zeg, nou ik hoop voor jullie dat het weer zo makkelijk gaat,hou ons maar op de hoogte!!!!!

Liefs, Ank
 
Hoi allemaal,
Leuk dat jullie er zijn, ik ben ook nieuw hier. Na mijn laatste pilbloeding in mei ben ik dus niet begonnen met de pil en helaas werd ik afgelopen zondag "voor het eerst" ongesteld. Om me heen zijn er al diverse baby's geboren; het lijkt wel of die zwangerschappen zó voorbij zijn! En nu ik zelf zwanger wil worden lijkt het eeuwen te duren. Maar ik mag niet klagen want we zitten nog maar in maand 2 dus we hopen er het beste van!
 
Terug
Bovenaan