nieuw

Hoi allemaal. Goed forum dit zeg, had ik eerder moeten weten. Ik zal me even voorstellen. Ben 27 jaar, en we zijn al ruim 9 maanden bezig om zwanger te worden. Best lang, maar we geven de hoop niet op! Heb soms ook het idee dat ik er teveel mee bezig ben. Hebben meer mensen dat? Oh ja, mijn NOD is 31 juli. Tot snel! groetjes

Hoi Leeuw,

Welkom hier! Je moet ook zeker de hoop niet opgeven hoor en de meeste hier zijn er veel mee bezig ook al wil je dat niet. In ieder geval veel sterkte..

Welkom op dit forum...
Ik moet je echter wel zeggen..nu je dit forum ontdekt hebt wordt het "er teveel mee bezig zijn" alleen maar erger hihi. Maar het is wel erg gezellig hoor. Allemaal zijn we bezig met iets wat je niet met heel veel mensen kunt delen, en dan hier je vragen en gevoelens even kwijt raken is erg prettig. Dus inderdaad waarschijnlijk tot gauw.

Groetjes Marianne

Klus ze dit weekend volgens mij zit je ongeveer in je vruchtbare periode mijn nod is nl. 26 juli vandaar dat ik het zo goed weet. Welkom op het forum en ik kan je vertellen dit forum is echt een verslaving maar wel super leuk. Tot horens op het forum.
Gr. Biate

Hallo allemaal,

ik kijk al een tijdje mee op deze site, ik ben al 2jaar en 3 maanden bezig om zwanger te worden en dat is voor mij erg lang. Ik was na 1,5 jaar zwanger, maar na 11 weken heb ik een miskraam gehad. De reden dat ik dit schrijf vandaag omdat ik me erg klote voel, ik zou graag eens niet een dag aan zwanger worden denken. Hoe doen julllie dat?

Groetjes Geertje

Terug
Bovenaan