Nieuw

Hallo,

Ook ik had hier een berichtje gezet maar dat is ineens spoorloos. Dus nogmaals..

Ik ben nieuw op dit forum. Ik lees al wel een tijdje mee omdat ik er al erg mee bezig was, maar ja nog niet gestopt was met de pil. Het is toch een hele stap he. Maar nu is het dan zo ver. Vorige week heb ik de laatste pil geslikt en ik ben nu ongi, dus ik ben benieuwd wat de komende tijd zal gaan brengen. Ik ben ook heel benieuwd hoe ik me zal voelen, want ik ben zeker 10 jaar aan de pil geweest, (ben nu 26.) We vertellen niemand in onze omgeving dat ik ben gestopt, (zelfs mijn moeder weet het niet.) En ik moet toch af en toe mijn hart kunnen luchten nietwaar. Daarnaast vind ik dit een erg leuk forum dus ik hoop regelmatig een berichtje neer te kunnen zetten.
Groetjes Gabrielle.

Hoi Gabrielle,
Ik had al gereageerd maar weet niet ofdat je dat al gelezen hebt dus bij deze nog een keer.

We zitten in het zelfde schuitje.
Ik ben vrijdag ook gestopt na 8 jaar de pil te hebben gebruikt. (ben 23)
Denk dat ik deze maand nog ff wacht totdat ik uit mezelf weer ongi wordt voordat we aan de slag gaan.

Weet alleen niet zeker ofdat ik dat wel volhou!

Vind het heel moeilijk om er nog niet met m'n moeder of zus of goede vriendin over te praten maar ik wil niet telkens vragende ogen zien. Dus hou het ook nog ff voor mezelf. Gelukkig kan m'n mannetje goed tegen mijn geklets dus die is natuurlijk wel de dupe!!!

Ben altijd blij dat ik hier dan meer "lot" genoten tegen kom tegen wie ik lekker aan kan kletsen. Dan belast ik hem niet zo!! ;-))

Dus waarschijnlijk tot mails!
Groetjes bieb.

Hoi,
Ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt.Ik heb ook vele jaren de pil geslikt.Waarschijnlijk moet je lichaam nog wel even herstellen v/d pil, vooral nu je het jaren geslikt hebt.Succes meid en ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.Liefs Engel

Hoi,
Bedankt voor jullie snelle en positieve reacties. Wij gaan het wel gewoon gelijk proberen, want nu die knooop is doorgehakt hoe sneller hoe beter!!!! Ik vind het ook heel moeilijk om er niks over te zeggen, maar hoop dat wel op deze manier vol te houden.
Succes allemaal!
Groetjes Gabrielle.

Terug
Bovenaan