nieuw

A

Anoniem

Guest
hallo meiden, heb inmiddels dit leuke forum ook gevonden! Heb al meerdere keren meegelezen met jullie verhalen. Ik dacht laat ik nu ook maar mee doen.Ik zit nu in de nachtdienst en het is even rustig. Ik ben in maart gestopt met de pil, omdat ik eerst een regelmatige cyclus wilde krijgen was inmiddels al 12 jaar aan de pil. Nu hebben we besloten nu zonder iets te doen sinds deze maand. En wel zien waar het toe leidt... echter mijn vriend vindt het nu toch wel eng worden stel dat het in een keer raak is. Is nu toch wel wat angstig voor wat komen gaat. Ik merk dat ik er meer mee bezig ben als hem. Maar ben net ongesteld geweest dus we zien het wel. Trouwens wel een vraagje, mijn vriend slikt al jaren anti-depressiemiddel zal dat invloed hebben op de kwaliteit van het sperma?? Hij is ook bang dat de eventuele kinderen het ook kunnen krijgen wat hij heeft. volgens de huisarts had het geen invloed. nou ik hou jullie nog op de hoogte van alles.
groeten meertje

He Meertje,
Zit ook in de nachtdienst!
Welkom hier op dit forum.
Wanneer is je nod?
Doeg,
Groetjes Anne

Hoi!
Spannend allemaal he? vooral de eerste rondes.
Wat betreft je vraag; ik weet niet wat voor stoornis/klachten je vriend heeft en of het dus erfelijk kan zijn,w.s zal het niet erfelijk zijn, maar is het iets wat van buitenaf is gekomen(omstandigheden/dingen die hij meegemaakt heeft) Mijn zus heeft borderline en hoewel het bij haar niet erfelijk is, is zij wel een type wat vatbaar is voor bepaalde dingen van buitenaf.(stress,spanning)

Kan me voorstellen dat je vriend het best eng vindt als het eenmaal zover is; het komt helemaal goed hoor zodra hij zijn kindje in zijn armen houdt! daar ben ik van overtuigd.

Succes! gr. petra

ik gebruik zelf antidepressiva en ik heb een kern gezonde dochter! Ik heb begrepen dat het niet erfelijk is maar dat je opvoeding een heel belangrijke rol speelt.

Succes
lotte

Terug
Bovenaan