nieuw

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik ben hier voor het eerst en ben net 2 weken met de pil gestopt. ik en mijn vriend hopen dat het snel raak is..
ik vind het wel fijn om te lezen dat er nog meer vrouwen zo mee bezig zijn en dat ik dus niet de enige ben die net gestopt is en het liefst direct zwanger wil zijn...

Hallo!
Nee je bent niet de enige die het liefst direct zwanger wil zijn hoor, ik ben nu drie weken geleden gestopt, en kan niet wachten..!

Welkom!
Ik hoopte ook dat het meteen raak zou zijn, maar we zijn nu al in de 5de ronde beland... Maar ik hoop voor jullie dat het bij jullie bij 1 ronde zal blijven...
Liefs waterman

Hallo Marik...

Nee je bent zeker niet de enigste. We zijn 3 weken geleden gestopt met de pil. Nu gaan we voor een tweede kindje (hebben al een zoontje van 9 maanden)We hopen dat het zo vlug mogelijk raak is. Dus flink klussen de komende tijd ha ha ha.. succes en laat wel iets weten he als het zover is.

Veel succes
Groetjes Nicolle

hoi, allereerst veel succes, wij zijn nu aan ronde 5 toe, de twee vorige keren was het na 2 maanden al raak, best frustrerend, maar we geven de moed niet op. ik hoop det jij dadelijk zwanger bent
veel succes

Terug
Bovenaan