NIEUW

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag een account op dit forum.
Ik wil me dus graag even voorstellen:
Ik ben Sandra en ben 24 jaar. Woon sinds een jaar samen met mijn vriend. Juf op een basisschool en verder heb ik niet zo heel veel over mezelf te vertellen.
Sinds 2 maanden gestopt met de pil ................. alleen nog zonder resultaat
We blijven gewoon proberen. Ik hoop dat het deze maand raak mag zijn.
Morgen is de dag dat ik ongi moet worden. Ik voel al wel wat gerommel in mijn buik maar ik heb uit verschillende verhalen van anderen gelezen dat dat nog niet veel wil zeggen.

Ik vind het leuk om ervaringen en verhalen met "lotgenoten"uit te wisselen
Zo kunnen we elkaar toch een beetje bijstaan in deze " onzekere" tijd

Groetjes Sandra

Hoi Sandra,
welkom op de site.
ik zelf zit er ook nog niet lang op. ik zit nu in mijn 3 de ronde.
ik ben 29 jaar heb 2 kids.
 ik hoop voor je dat je morgen niet ongi word, ik duim voor je.
gr Tamara

Hoi Sandra,

Welkom op het forum...
Ik zit nu een maand op het forum. Ik zit nu in de 3e ronde en mijn NOD was gisteren...ben nog niet ongi dus moet nog even afwachten.

succes!

Gr. Cindy

Hoi Sandra!

Wat leuk om een andere leerkracht tegen te komen op dit forum, én ook nog van dezelfde leeftijd...
Ik ben dus ook 24, op dit moment werk ik met kleuters.
Welke klas heb jij?

Ik woon al 5 jaar samen met mijn vriend en we zijn nog niet druk aan het klussen, maar willen zo tegen de zomervakantie beginnen met proberen.
Mijn vriend is namelijk ook 7 jaar ouder dan ik.  
Wat heeft jou doen besluiten om nu graag een kindje te willen?

Ik ben aan het duimen voor je; het zou leuk zijn als het al zo snel zou lukken!
Ik hoor/ zie het wel op dit forum...

liefs Lily

Ha Sandra (en Lily),

Welkom op het forum hier. Ik heb het erg naar mijn zin hier, en vermaak me dus prima. Ik kan lekker mijn verhaal zo af en toe van mij afschrijven...

Ook ik ben docente, maar dan voor het beroepsonderwijs... Jongens en meiden van 16 tot 19 a 20 jaar. Zelf ben ik 25 jaar.
Ik zit in ronde 3. Over ruim 2 weken is pas mijn NOD dag, dus nog even afwachten...

Ik wens jullie veel succes, groetjes J

Dag juffen,

Hier nog een juf, 24 jaar, in de derde ronde. Ik geef wiskunde aan 12 tot 15 jarigen op een vmbo.  Mijn nod is volgende week vrijdag. Mijn leerlingen vragen wel eens of ik al kinderen heb, en dan zeg ik heel wijs, ja al 210. Maar nu ga ik voor een eigen kindje!!!

Groetjes Hanneke

Hoi Sanvs en alle andere juffen..................

Welkom op dit forum!

En ja hoor................ ik ben ook een juf. Maar wel een stukkie ouder, 35 dus.
Ik sta ook in het basisonderwijs en heb dit jaar groep 3.

Ik zit nu in mijn 3e ronde, 5 april heb ik mijn NOD. Dus ik ga een spannende week in. Alhoewel ik er helemaal niets van verwacht deze keer................ik voel n.l. helemaal niets. Niet dat dat hoeft, maar ja....

Wat grappig dat er zoveel juffen op dit forum actief zijn!

Groetjes,

SUUS

HEY WELKOM

IK BEN NATASJA OOK 24 JAAR

BEZIG VOOR DE TWEEDE

IK HEB AL EEN ZOONTJE VAN BIJNA 3

HELEMAAL GEWELDIG

GROETJES NATASJA

Terug
Bovenaan