nieuw

A

Anoniem

Guest
halloooo

ik ben grace en het is de eerste keer dat ik hier inlog.
Ik ben sinds september gestopt met de pil, maar in mijn hoofd ben ik al van december 2003 bezig met baby's en zwanger worden. Mijn vriend was er toen nog niet klaar voor, maar we besloten na de zomer er voor te gaan. Ik dacht eventjes proberen, nog wat van elkaar genieten en dan,.... Maar toen ik gestopt was met de pil, wou ik ook direct een positief resultaat. Nu zijn we 8 maand verder, en elke maand is er nu net één teveel. Mijn collega's weten dat ik gestopt ben en sindsdien zijn er 7 colllega's zwanger. Ik kom elke keer over mijn toeren thuis. Mijn vriend probeert me dan te troosten door te zeggen dat onze keer wel komt en volgende keer beter, maar echt begrijpen doet hij het toch niet.
In mijn directe omgeving heb ik bewust niets gezegd omdat ze dan elke maand ook naar de resultaten vragen, maar ik heb het soms toch lastig als ze voor de zoveelste keer vragen: "en, wanneer gaan jullie aan kinderen denken?"
Ik weet dat 8 maanden nog niet zolang is, als je met anderen vergelijkt, maar het is ook die onzekerheid of het ooit wel zal lukken. Soms wordt ik dan zo depressief.
Maar goed, misschien deze maand? Ik denk het niet, maar wie weet.
Heb mijn NOD op 17 april.

Dus misschien volgende keer wat positiever
Groetjes Grace

Hoi,

Welkom op dit forum !!! Het is hier heel gezellig en je kunt altijd je hart luchten (zoals je  net al gelezen hebt, berichtje "jaloers", bedankt voor je reactie).
Ik ben 27 jaar en zit nu in ronde 8 voor  ons eerste kindje.
Mijn NOD is op 30 april. Eind deze week ben ik vruchtbaar dus dat wordt weer flink klussen!!!!! Ik begin inmiddels heel ongeduldig te worden en  ben nu  met het slikken van tarwekiemolie en het dragen van een maansteen begonnen, hopen dat het helpt, je weet maar nooit.

Groetjes,
Esprit

hoi Grace

ik begrijp de frustratie !!!

ben in december gestopt met de pil ( na 12 jaar)
en ik heb het wel aan iedereen verteld ook op het werk met als gevolg dat iedereen mij elke week komt uitvragen over alles wat met zwanger worden te maken heeft.

en ja dan komen de zwangeren in januari 2 en vorige week ook eentje op t werk terwijl je toch altijd hoopt dat je de volgende zal zijn

niets aan te doen onze tijd komt wel
en hier krijg je genoeg peptalk om aan de volgende klusperiode met goeie moed te herbeginnen

hou de moed erin

Groetjes Julie

Hoi Grace,

Welkom hier en ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Wij zijn bezig in onze eerste ronde en heb 17 april mijn NOD. Ik hoop ook echt dat het al meteen positief zal zijn en dat ik niet ongi wordt, maar ja...daar valt weer niets van te zeggen. Ik heb wel steekjes in mijn onderbuik en gevoelige tepels, maar dat wil natuurlijk ook niets zeggen, maar hoop heb je dan wel.

Succes en veel plezier hier. Schijf alles lekker van je af.

Liefs,
Sting

Hallo!

Ook ik begrijp je verhaal helemaal! Blijbaar vinden mensen het al snel 'normaal' dat je na de bruiloft zwanger raakt. Wat zou ik dat graag willen! We zitten nu in ronde 5 en mijn NOD is 18 april.
Ik wilde het eerst ook niet teveel tegen mensen zeggen dat we bezig zijn, maar soms kan ik het niet meer voor me houden. Vorige keer was een collega namelijk zo stom bezig over kinderen. En maar blijven vragen waarom we nog geen kind hebben (zijn nu 9 maanden getrouwd), en of mijn man soms geen kind wil etc. etc. Toen riep ik uit: 'Soms loopt niet alles zoals je zou willen!!!' Toen begreep hij het wel. Wel irritant dat je dat moet vertellen voordat je begrip krijgt. Alsof een kind krijgen zo gemakkelijk is!

Geniet van de aandacht van dit forum (is echt harverwarmend en onwijs verslavend) en ik duim voor je!

Femke

Terug
Bovenaan