nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben 25 jaar, twee jaar getrouwd en we zijn sinds december gestopt met de pil. We dachten, laten we maar op tijd beginnen, het maakt dan niet zoveel uit als het nog een paar maandjes duurt. Maar eigenlijk zodra we besloten hadden om te stoppen met de pil rekenden we er toch op dat het meteen in de maand erna raak zou zijn....... Niet dus.

Het is fijn om te lezen dat er meer mensen in dezelfde situatie zitten. Gelukkig blijk ik wel regelmatig ongesteld te zijn, na 9 jaar weet je ook niet meer hoe je cyclus was voordat je de pil gebruikte.

Ik ben nu sinds dag 1 van de cyclus aan het temperaturen, er lijkt totaal geen lijn in te zitten, ik zit nu op dag 12 en de temperatuur varieert vanaf het begin al tussen de 36,8 en 37,3. Ben benieuwd of na de eisprong een duidelijke stijging te zien is. Hebben jullie positieve ervaringen met temperaturen?

Hoi linny,

Welkom hier, het is erg gezellig.
Ik ben net begonnen met ronde 2, en moet zeggen had er wel op gerekend maar vond het toch een beetje balen dat het niet meteen de eerste keer gelukt was, maar ja zoals ik hier lees valt het best nog mee, vele hier zijn al maanden bezig dus ik kom eigenlijk pas net kijken......

Helaas ik kan je geen tips geven over temperaturen, want dat heb ik ook nog nooit gedaan.............

Veel geluk met zwanger worden!!!!

Groetjes Mirella

Hey Linny,

Welkom hier en heel veel succes met zwanger worden.

Ook ik kom nog maar net kijken en kan je ook niet helpen aan een antwoord over het temperaturen.

Veel plezier hier.

Liefs,
Sting

Ha Linny,
Welkom op het leuke gezellige forum hier.
Ik ben sinds januari gestopt en zit nu in ronde 3.
Ik heb nog nooit getemperatuurd. Dus geen ervaring mee.
Veel plezier hier, en succes,
Ik duim voor je dat het nu anel raak mag zijn.
Groetjes J

Welkom in het clubje. Helaas geen ervaring met temperaturen. Zelf ben ik 28 en zit in ronde 11 voor een 2de. hoop voor jullie dat het sneller gaat. Succes alvast. Natje

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Ik vind het echt heel fijn om met elkaar over het zwanger worden te praten, zeker omdat de buitenwereld het niet weet.

hoi linny

ben sinds vandaag ook nieuw hier!!

succes met zwanger worden!!1

Terug
Bovenaan