Nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, ik lees al een tijdje jullie berichten en vind het erg leuk om iedere dag even te  checken wat er allemaal gebeurd is!    Spannend om nu zelf ook ingelogd te zijn!

Zelf ben ik 8 februari gestopt met de pil, gewoon ongesteld geworden (dit was mijn gewone stop week) daarna, 5 maart moest ik weer ongi worden en dat gebeurde ook gewoon. En dan maar wachten op de volgende keer .... dit moest 2 april zijn maar er gebeurde niets. 'Dat is snel' denk je dan natuurlijk maar nee hoor 3 testen gedaan en allemaal negatief helaas!   Ben tot op heden nog niet ongesteld geworden, toch maar eens naar de dokter geweest maar hij zei dat het wel even kan duren en dat ik maar terug moest komen als ik in september nog niet ongi geworden ben. Pffff hoop dat ik hem eerder kan bellen om te zeggen dat ik zwanger ben maar ja nu is het dus alleen maar wachten.

Lekker is dat trouwens zeg zo van je afschrijven haha.

Zijn er nog meer meiden die dit herkennen??

Hoi Mel,

Als eerste heet ik je welkom hier !!

En of ik je verhaal herken. Ik ben in dec gestopt met de pil en werd ook tijdens de stopweek netjes ongesteld, toen heeft het even geduurd, maar 7 februari werd ik het dan uiteindelijk uit mezelf. En ja dan hoop je dat je het 4 weken later weer zal worden, echter..... ik ben tot op heden nog niet ongesteld geworden, nu dus 10 weken later !!!

Je lichaam moet alle hormonen van de pil even kwijtraken en dan moet je cyclus weer goed op orde komen en dat kan soms even duren. De een is gelijk weer regelmatig ongesteld en bij de ander duurt het even.

Dus als ik jou was, zou ik dus maar "rustig" afwachten, meer kun je niet doen !!!

Succes, groetjes Ellen

hi Mel!
leuke huisarts heb je zeg!september !zeker pfffffffffff

Kijk dat je lijf na pilgebruik ontregeld is is natuurlijk logisch .Maar als je al zo lang over tijd bent is het toch normaal dat je onzeker bent!Hij had op zijn minst een bloedtest kunnen  doen toch?

En het is zeker lekker om het van je af te typen,ik zit hier nu ongeveer anderhalve maand en ik vind het nog steeds interessant  om alles te lezen.En hier en daar te reageren.En al helemaal om mee te leven met iedereen.Waar vind je zoveel mensen die in het zelfde schuitje zitten?nergens !!!!!!!!!

Ik hoop dat je veel plezier en wijsheid uit het forum kunt halen !

doeidoei
Cindy 34 jaar,hoopt zwanger te zijn/worden van vierde kindje.Ik heb drie dochters van 9,7,bijna 4.En ik zit in ronde 4.Mijn NOD is donderdag 21 april!

dank je,

Fijn dat ik niet als enige dit probleempje heb! Ik word er zo onzeker door  (al zijn we eigelijk nog maar net begonnen)    

Bij vriendinnen had ik altijd het idee dat die a la minute zwanger waren! Nou vertelde ze laatst dat ze eerst een jaar gestopt was om te ''ontpillen'' en toen ze er echt mee bezig gingen na 2 maand zwanger was! dus het zal ook wel aan die pil liggen dat alles een beetje ontregeld is!

Hoop dat ik snel kan reageren dat ik  eindelijk ongesteld ben geworden (om daar maar eens mee te beginnen)

Hoi Cindy,

Ja ik had op z'n minst verwacht dat hij even aan mijn buik ging voelen ofzo! maar medisch gezien is dat nog zo kort zei hij! Ik moet als ik bijv misselijk ben of pijnlijke borsten heb maar weer een test doen  want zwanger worden kan wel gewoon  als er een   eitje vrij komt. en als de test positief is moet ik natuurlijk wel bellen zei hij.

wat leuk dat  jullie voor het 4e kindje gaan, is  onze droom ook om 4 kinderen te mogen krijgen. Ik ben pas 22 dus, ik heb ook geen haast ofzo alleen zou het zo fijn zijn als je zeker weet dat het goed zit.

Groetjes mel

Ja Mel, dat zal ook mijn eerste vreugdekreet zijn, als ik eindelijk ongesteld word !!!

Ik heb ook al contact gehad met de huisarts en als ik begin juni nog niet ongesteld ben, dan moet ik weer contact opnemen met hem. We zijn dan een half jaar bezig. Maar goed ik hoop niet dat dat nodig is en dat ik gewoon al eerder ongi word.

Ik zal ook voor jou

Groetjes Ellen

Nog even een aanvulling die ik net al wilde vertellen, maar stom weg vergat haha.

Ik ben 30 jaar en we hebben al 2 kinderen en gaan dus voor de 3e.

Groetjes Ellen  

Hallo mel,
September zeg je..............jezus dan zou ik helemaal gek worden, maar laat ik dat maar niet te hard zeggen want ik zit ook pas in het begin poging 2 om precies te zijn dus en tot nu wordt ik steeds op tijd ongesteld maar of dat zo blijft is natuurlijk ook maar de vraag.

In ieder geval leuk dat je er bent en veel succes met zwanger worden ik hoop voor je dat dat snel gebeurd uiteraard maar dat gunnen wij elkaar hier allemaal.

Groetjes Mirella

Terug
Bovenaan