Nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zag vandaag dit forum en heb jullie berichten eens doorgelezen en kwam toen heel wat  bekende dingen tegen.
Wij zijn sinds februari aan het proberen om zwanger te worden. Tot op heden nog zonder succes.
Is wel leuk om zo veel herkenbare dingen van jullie terug te lezen.
Even een vraagje, wat bedoelen jullie precies met NOD? Zal wel iets te maken hebben met wanneer je ongesteld zou moeten worden?
Ik heb altijd een zeer onregelmatige cyclus gehad, dus ik weet nooit zo goed wanneer ik nou echt overtijd ben. Elke keer als ik denk: nu kan ik zo onderhand wel een test gaan doen, wordt ik dan toch weer ongi.

Groetjes Hada

Hey meis,

Welkom op dit forum. Het is idd heel fijn om dingen te lezen die
je zelf herkend. Je kan hier altijd terecht met je vragen er altijd
wel iemand die je een antwoord kan geven. Ik hoop voor je dat
jullie snel zwanger mogen raken!

Liefs isa
20 jaar
ronde 6
1e kindje

Hallo Hada,

Welkom op het form.
Het is echt fijn dat je hier samen kunt kletsen.
Ik ben het ook onregelmatig ik ben morgen 21 dagen overtijd als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben. Het is echt om gek van te worden.
Donderdag ga ik naar de ha. Ik heb al testen gedaan allebei negatief.
Hoe oud ben je en in welke ronde zit je.

Groetjes,

Ilse

hi hada

nod betekent'"niet ongesteld dag "
dus de dag dat je normaal ongi moet worden

groetjes lamitha

Hoi allemaal,

Leuk die reacties zo...
Ik neem aan dat jullie met rondes bedoelen het aantal cyclussen dat je probeert zwanger te worden?
Dan zit ik nu in de derde ronde.
Is ook een nadeel van die langere cyclus....Dan heb je minder rondes dan iemand met een cyclus van 4 weken.
Weet dus ook nooit wanneer mijn NOD zou moeten zijn, laatste menstruatie is nu 5,5 week geleden.
Vorige week vertelde mijn schoonzus dat ze voor de tweede keer zwanger is. Ik was in eerste instantie niet eens blij, ik dacht ik wil dat... Stom he....
Ach, we zijn nog maar net aan het werk, dus we zullen wel zien. Ken verschillende mensen die er langer dan 2 jaar over gedaan hebben om zwanger te worden, dus voorlopig zeur ik niet (in gedachten wel natuurlijk)

Groetjes Hada
PS. Ik ben 26 jaar

Hoi Hada

Nou welkom hoor!!  Ben zelf ook net nieuw hier, maar je leest zoveel herkenbare dingen en iedereen is gewoon met hetzelfde bezig. Erg lekker om je verhaal kwijt te kunnen.

Ik hoop dat je snel zwanger wordt!!

Groetjes Hallow - 24 jaar - ronde 1 - 1e kindje

hallo Hada,

Ik las je berichtje, zelf ben ik ook nieuw hier, nou   ja nieuw ik volg de berichten best lang maar omdat ik steeds teleurgesteld  werd door die menstruatie, wilde ik even eruit gaan. dat heb ik ook gedaan. Ik ben nu sinds december bezig dus nu ongeveer 6 maanden. Tot op heden nog nix maar we gaan er weer voor. Nu heb ik zoiets van het komt wel ik ben gezond mijn man is gezond dus het komt wel. ( al hoop ik heeel graag dat het snel komt hihi) ik zit nu in mijn vruchtbare periode dus er is werk aan de winkel!.
Ik hoop dat het snel raak is bij jou en bij alle andere meiden die graag zwanger willen raken!!

succes
groetjes souraya

Terug
Bovenaan