nieuw

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.....

na lang wikken en wegen heb ik nu toch maar besloten het van me af te praten.
zal me even kort voorstellen.. ik ben gladys 28 jaar en woon in den haag. sinds eind juni 2004 ben ik gestopt met de pil. maar helaas tot nu toe nog geen succes!! mijn eisprong kan ik zelf niet voelen en ben uit eindelijk toch maar begonnen met temperaturen iedere morgen, dit was iets wat ik nooit zou doen"riep ik vroeger". ben al bij de huisarts geweest en die vertelde me dat hij me eind van deze maand door zou sturen naar een gynocoloog... maar uit ervaring van andere vrouwen weet ik dat je daar zo weerbuiten staat met een tabel over je temeratuur die je moet opnemen. dus ben er alvast al mee begonnen...het lijkt wel hoe liever je zwanger bent hoe moeilijker het gaat.. hoop dat ik deze maand meer geluk zal hebben.

gr gladys

hoi Gladys,

welkom zou ik zeggen.
wij beginnen nu net voor ons 2e kindje....
en jij bent al lang bezig zeg!!!
ik hoop voor je dat het snel raak zal zijn!!
het is wel fijn dat je hier op deze forum je verhaal kwijt kan..

groetjes bri

Hoi Gladys,

Welkom hierzo!
Ik ben Anne, ook sinds juni vorig jaar bezig met zwanger worden (was wel al even gestopt met de pil). Ook bij mij nog geen baby op komst. Echt enorm balen af en toe.
Iedereen in mijn omgeving is gelijk zwanger, lijkt tenminste, en bij mij duurt het al even.
Maar goed... de aanhouder wint!!! Ben sinds januari bij de gyn. en alles blijkt in orde.

Heel veel sucses met zwanger worden!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan