Nieuw!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vandaag is het zover! Vanmorgen bij de dokter geweest om mijn spiraaltje eruit te laten halen. Mijn vriend en ik gaan beginnen met klussen... Spannend!!

Het lijkt me leuk om je ervaringen te delen met elkaar, dus vandaar even mijn aanmelding in dit forum. Ik ben 29 jaar en wil voor het eerst zwanger raken... toch langzaam tijd om serieus te worden !!

Ik ben heel onregelmatig ongi, laatste keer 20 juni, dus mijn NOD zal zoiets18 juli zijn.. Maar met mijn laatste eisprong had ik nog een spiraaltje.. Dus ik ga mee voor de ronde van augustus!!

Tot gauw!

Groetjes Peggy

hoi peggy

welkom hier, gezellie!   Ik zit ook in ronde 1 voor ons eerste kindje. Ik wens je veel succes met het klussen, en veel plezier op het forum.

liefs janine

Hi Peggy,

Welkom op het forum.
Heel veel klusplezier en heeeel veel geluk met zwanger worden.

Groetjes T.H., 1e ronde, 2e kindje.

Hartstikke leuk dat jullie al zo snel reageren!

Janine: wat leuk dat het voor jou ook de eerste keer is zeg...  Voelt het bij jou ook nog zo onwerkelijk? De knop is om, maar toch kan ik me nog helemaal niet voorstellen hoe het zal zijn om zwanger te zijn... Ik hoop dat het niet al te lang duurt, maar een maand of 3 reken ik toch zeker op.

Janet, is het voor jou ook de eerste keer?

In ieder geval allebei veel geluk gewenst en succes met klussen!

Groetjes Peggy

ja het lijkt heel onwerkelijk, maar opeens blijken in mijn kennisenkring een aantal bezig te zijn en ook 1 al zwanger! door verspreken of door gesprekken waar we het nooit over gehad hebben kwam ik daar in 3 dagen tijd spontaan achter. erg vreemd maar ook heel spannend!!

Mijn NOD is 23 juli en ik kan niet wachten wat er gebeuren gaat! maar ja, het is ook zo nieuw allemaal. Ik ben altijd aan de pil geweest dus mijn lichaam heeft daar nu wel reacties op. stiekem hoop ik dat het andere reacties zijn en dat het gewoon al raak is, maar dat lijkt me erg sterk.

Dus nu maar gewoon afwachten,  
veel liefs janine  

Hallo meiden,

Moeilijk is het he als je net met de pil bent gestopt en je weet nog niet hoe je lichaam hierop gaat reageren.
Ik ben zelf ook pas 1 maand gestopt met de pil.
Ik had afgelopen maandag ongi moeten worden maar tot op heden niks.
Maar ja ik heb zoiets moet ik nu al testen? ik namelijk dat het dan een grote teleurstelling wordt.
Vorige week 4 dagen veel kramp gehad denk dat dat me eisprong was maar ook dat weet ik niet zeker.
Even afwachten dus.

Iedereen natuurlijk heel veel suc6 gewenst en maar hopen dat al dat  klussen snel resultaat opleverd.

-x-
Peet, 1ste ronde, 1ste kindje  

Terug
Bovenaan