nieuw!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik wil me effe voorstellen, ik ben Annemiek en probeer zwanger te worden van mijn tweede kindje. Ik ben 22 en heb al een zoon van bijna 4, ik heb al een paar keer wat geschreven op deze side maar heb me nog nooit voorgesteld!
Ik ben in juni gestopt met de pil en ben ongi geweest dus nu kunnen we echt gaan beginnen!! Ik vind het allemaal heel spannend, vooral omdat dit voor mij de eerste keer is dat ik zo zwanger probeer te worden. Toen ik zwanger raakte van mijn zoon was dat niet echt de bedoeling (ik was nog maar 18), maar ik heb er toen wel voor gekozen om de baby te houden. (en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad).
Maar nu heb ik een vraagje zou ik ook op de nod lijst mogen???
Annemiek 22 jaar 1e ronde tweede kindje mijn nod is 16 augustus.

Alvast bedankt,

Groetjes Annemiek

hoi annemiek,

toen ik je verhaal las was het net of ik mijn eigen verhaal las....
ik ben ook 22 en heb een dochtertje van bijna 4.
wij gaan ook voor onze 2e.
ik was ook 18 toen ik zwanger werd...niet helemaal gepland maar ontzettend welkom...ons grote cadeautje...ik zit nu in de 1e ronde en wat denk je???
mijn nod is ook 16 augustus!!!
dat is wel leuk dan kunnen we samen aftellen.....als we niet eerder ongi worden...

groetjes bri

ha bri,

Ik lees pas net je berichtje ik had van het weekend niet zo veel tijd.
Maar dat is wel heel toevallig he dat we allebij 18 waren en nu weer tegelijk bezig zijn voor een tweede. Alleen hoop ik it keer op een meisje dat zou wel leuk zijn, en jij??(maakt eigenlijk niet zo veel uit als het maar gezond is he) Misschien zijn we ook wel tegelijk zwanger dat zou wel leuk zijn he, en dan zo snel mogelijk>
we zulln zien we kunnen wel samen aftellen!!
succes groetjes Annemiek

he annemiek22,

WELKOM!! op het forum.

ik ben brigit en ben ook 22, wij zijn alleen bezig met ons eerste kindje.
we zitten nu in de 5de ronde en heb 2 aug mijn NOD.
ik hoop echt dat het nu raak is.

we zullen elkaar hier wel vaker tegen komen.

groetjes brigit

jaaa het is echt reuze spannend.....kan haast niet wachten tot 16 aug joh!!!
dus dan moet ik in dezer dagen mijn eitje krijgen.....hihihi zo gek ik ben voor t eerst in mijn leven bezig met mijn eitjes....hahaha
ik heb dus al een meid en moet heel eerlijk zeggen dat ik best graag nog een meisje zou willen....maarja dat komt omdat ik al een meisje heb en weet hoe leuk dat is....
al had ik een jongen gehad dan had ik denk ik ook  dat gevoel omdat ik dan zou weten hoe dat zou zijn.
maar ik zie mezelf echt als een meidenmama lekker tutten enzo...
hoewel bij mijn eerste zwangerschap maakte het me echt totaal niet uit wat we zouden krijgen ik kon alleen niet wachten totdat we eindelijk dat humpie uit mijn buik konden vasthouden...
maarja nog een meissie lijkt me leuk!!
maar als ik dan bedenk dat ik nooit een zoon zal hebben omdat we nog een meisje krijgen vind ik dat eigenlijk ook jammer...maar bij ons is het zeker het blijft bij 2 kindjes ....DUS IK HEB BESLOTEN DAT IK MAAR ZWANGER MOET WORDEN VAN EEN TWEELING!!!.....HAHAHA EN DAN EEN JONGEN EN EEN MEISJE!!!
Ik wil ze gewoon allebei nog een keertje meemaken....

groetjes bri

Terug
Bovenaan