Nieuw

A

Anoniem

Guest
Hai Allemaal,

Een tijd geleden zat ik ook vaak op dit forum, maar dat was nog voor de inlogperiode...

Allereerst wens ik iedereen succes met het zwanger worden!

Ik zit toch ergens mee, 14 juni jl. was mijn ov-dag en nog geen paar dagen erna kreeg ik me toch last van me borsten..heb het gevoel alsof het op ontploffen staat...31 juli is pas mijn NOD...ik snap er niets meer van.

Normaliter heb ik pas last van mijn borsten nog geen week voordat ik ongesteld word. Maar dit is plusminus 2 weken voor mijn NOD. Mijn tepelhof is weer wat donkerder en de klieren die er in zitten lijken wel de formaat van muntendrop aan te nemen. En bij mijn linkerborst nou die lijkt wel uitelkaar te barsten.

Mijn buik deed  raar en ook meteen enkele dgn na mijn OV-dag en nu nog steeds trouwens zo'n zeurend iets..ohhh   en ik heb van die zware benen...ik lijk wel een ouwe taart zo voel ik me steeds weer als ik van me werk kom.

Ik heb nog geen 2,5 mnd geleden een MK (nr.4) gehad na een zwangerschap van 9 weken.

Ik zit nu ook onder HU en GYN. begeleiding, maar ik ben er niet meer mee bezig geweest omdat ik het spuugzat was en voelde me eigenlijk bijna geen vrouw meer. Want mijn man verheugde zich zeker bij de laatste zwangerschap en nu durven we er niet meer in te geloven.

Ik heb deze tekenen nooit zo sterk of bijna niet gehad dus vandaar me twijfels.

Op  1 augustus ga ik een test doen...maar de teleurstellingen zijn er zoveel geweest dat ik nu niet eens wil hopen. Maar ergens stiekum toch ook wel. Nah ik zie wel.

Kan iemand me vertellen of iemand dit ook wel eens heeft gehad?

Fijne dag verder!

Lfs,
Leone

Hoi Leone,

Welkom!! Tjee wat spannend joh, maar kan me voorstellen dat je de zin en het geloof erin ook wel kwijtraakt. Ik duim met je mee dat het deze keer raak mag zijn! Ik heb 2 augustus mijn NOD, heb afgelopen woensdag volgens mij mijn eisprong gehad (hele zere onderbuik), maandags voor het laatst geklust dus eigenlijk denk ik niet dat het raak is. Maaaaarr nu heb ik alweer dezelfde buikpijn... vreemd. Nou ja we wachten wel weer even af!

Veel succes in ieder geval!

Liefs hallow

Hai Hallow...,

Ik denk dat het raak is...heel raar me borsten zijn ontzettend zacht en lijken met de dag te groeien...het rare wat ik eraan vind is dat er van die blauwe adertjes door heen lopen. Ik heb vannacht niet kunnen slapen al een paar dagen niet en ik ben echt moe want zit ook midden in een verhuizing.

Ik hoop dat het raak is en hoop dat alles blijft zitten en ik wens jou succes voor volgende week!

Lfs,
Leone

Terug
Bovenaan