nieuw

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben brenda,
28 jaar en net gestopt met de pil.
Erg leuk, alleen heb ik een beeje angst: na een moeilijke eerste bevalling, heb er 62 uur over gedaan, achteraf bleek dat het met die kleine niet goed ging, alleen is dat mij niet verteld, moest er zlef achterkomen na anderhalh jaar.... en een postnatale depresie, vindt ik het best eng om weer zwanger te worden, met name dan de tijd erna dus heel erg leuk, maar best dubbel.
zijn er meer meiden die na een depressie er toch ook weer voor gaan?

groetjes brenda

HAI,

Wij zijn pas voor de eerste bezig dus ik kan er niet over mee praten.
Maar ik wilde je wel even welkom heten op het forum!

LIefs Bibbi

He meid,

Welkom op de site. Ik kan helaas niet met je mee praten maar ik wens je een voorspoedige aankomende zwangerschap en bevalling toe.

Ik zou me niet te veel zorgen maken over het algemeen word er na een eerste moeilijke bevalling extra opgelet dat alles de tweede keer soepel verloopt. Dat hebben ze bij mijn directeur tenminste ook gedaan en daar is toen alles best goed gegaan.

Anders kun je altijd alvast een keer met de HA gaan praten misschien dat je je dan wat minder zorgen maakt dat is natuurlijk wel zo fijn.

Veel succes en hopenlijk lukt het snel om zwanger te worden en vliegt hij of zij er zonder probleem 9 maanden later uit!!

Gr. Ilona

Hoi Brenda, welkom hier.
Ik geloof niet dat iemand het prettig vind om te bevallen, maar 62 uur bezig zijn is wel heeeel erg. Ik ben zelf 23 uur bezig geweest en het eindigde in een keizersnee (wat ik overigens helemaal niet als naar ervaren heb). Als ik nu soms buikkramp heb denk ik  "Ooooh, dit lijkt wel een wee! Dat nooit meer." Maar toen ik m'n dochter in m'n armen kreeg was het me allemaal dubbel en dwars waard.
Een depressie lijkt me echt vreselijk, maar wat m'n voorganster al zei: ze zullen je deze keer beter in de gaten houden en het niet meer zover laten komen.

Succes met zwanger worden!

Groetjes TeHa

hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties,
ik ben ook totaal niet bang voor weer eenbevalling hoor, ondanks dat het helemaal misging heb ik er best lol in gehad en van genoten, alleen ik kreeg mijn ukkie niet in mijn armen maar hij moest de couveuse in, en het ging heel slecht met hem, alleen door een VK die niet geloofde dat ik echt weeen had.... de trut

maar ja het gaat nu goed dus ik hoop inderdaad dat het snel gebeurd en nu ga ik er dubbel van genieten!!!!

groetjes brenda

Terug
Bovenaan