Nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal even voorstellen, ik lees al vanaf augustus mee met jullie forum en eingelijk niet in willen loggen maar ga het nu toch maar doen was sinds augustus gestopt met de pil en even in het kort sinds dinsdag weet ik dat ik een buiten baarmoederlijke zwangerschap heb heb dinsdag in ziekenhuis gelegen en even onwerkelijk allemaal.

Jeetje wat een verhaal zeg.

Ik vind het heel rot voor jullie.

Ik hoop dat je hier veel steun krijgt en dat je maar snel opnieuw zwanger mag raken.

Sterkte

Groetjes

Ik zal even mijn verhaal wat langer maken nu ik het terug lees is het mischien wel kort maar krachtig ik ben al mama van een prachtige dochter van 4.5 jaar bij haar ben ik in het ziekenhuis beland met 30 weken heb toen 6 weken in ziekenhuis gelegen en heb ze tot 35 weken binnen kunnen houden dus het duurde voor ons best lang voor we dit allemaal een plaatsje hadden kunnen geven nu hadden we de moed weer om in augustus te stoppen en vloeide al twee maanden ben ook twee keer naar huisarts geweest maar stuurde me alsmaar weg met onregelmatige cyclus terwijl hij van augustus tot oktober netjes was dinsdag ging het mis en moest meteen binnen blijven in ziekenhuis voor operatie gelukkig hebben ze die een dag uitgesteld toen bleek dat ik \
het vruchtje zelf aan het afbreken was nu moet ik tot donderdag wachten om te kijken of alles er uit is en dan hoor ik meer het bleek na de echo in m'n buikholte te zitten.
Dit is een wat completer verhaal

Groetjes Zomobar

Wat een onbegrijpelijke situatie moet dat voor jullie zijn.
Heel veel sterkte met wachten en voor daarna.... veel moed om weer opnieuw te beginnen! Als je het even niet meer ziet zitten zijn hier genoeg meiden om je even een hart onder de riem te steken.

Groetjes Bientje

Wat een vervelend verhaal meid,
ik wil je veel sterkte wensen voor donderdag en voor de komende tijd. ik hoop dat je donderdag hoort dat je niet meer geopereerd hoeft te worden. succes!
groetjes leetje

Terug
Bovenaan