nieuw

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en duim voor iedereen die zwanger wil worden! Wij zitten op dit moment in ronde tien, morgen is mijn nod, voel tot nu toe nog niets van ongesteldheidskrampen o.i.d. Oh, ik hoop het zo... Heeft er iemand van jullie ervaring met het doen van een zwangerschapstest eerder dan je nod? Zit er namelijk aan te denken om die vanavond een te doen, wil het zo graag weten!
Groetjes Sp.

Hoi Hoi,

Ja.. dat is inderdaad spannend! Ik heb zelf al twee kinderen en zit in ronde 3 voor ons derde kindje. Ik heb geen van de keren eerder getest. In mijn vorige ronde had ik echt het idee dat ik zwanger was en heb dus eerder getest.. negatief dus. Toen ben ik me wel gaan verdiepen in testen die je eerder kunt doen en dat is bijna geen enkele behalve Sensitest. Die kun je bestellen via www.sensitest.nl, deze test kun je vier dagen voor je NOD doen. Maar dat is nu voor jou natuurlijk te laat om te bestellen. Ik hoop niet dat je aan een volgende ronde hoeft mee te doen omdat je misschien zwanger zou kunnen zijn maar voor het geval....

Heel veel succes,

Heitje

Hoi Heitje,

Bedankt voor je snelle reaktie. Ik hoop inderdaad dat ik die testen niet nodig heb voor een volgende ronde, maar als ik nu niet zwanger blijk te zijn ga ik ze zeker aanschaffen! Bedankt voor de tip!
Enne...ook voor jou veel succes!

Groetjes Sp.

Terug
Bovenaan