Nieuw.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ik ben nieuw hier.
Mijn vriend en ik heb besloten om voor een tweede kindje te gaan.
Alleen nu is mijn vraag (aangezien ik al een tijdje meelees).
Zijn er ook vrouwen bij wie het zwanger worden wel snel ging.(hoor daar namelijk in mijn omgeveing ook weinig van).
En hoe snel was je dan zwanger ?

Groetjes Dolfijn7.

welkom op dit forum.
Ik ben zelf nu bezig met ronde 4, maar er zijn idd wel vrouwen bij wie het vrij vlot ging.
Het ligt er wel aan wat je verstaat onder snel.

liefs daan

Welkom hier!!

Wellicht dat je op het andere forum ('zwanger zijn') meer antwoorden krijgt, want dit is natuurlijk het 'zwanger worden'-forum. De meesten hier zijn dus niet zwanger en degenen die (snel) zwanger worden schuiven dan door (niet allemaal hoor, en dat vinden wij hier ook wel gezellig ).

Groetjes,

Tammy

Bij mij is het wel snel gegaan. Ik was in maart, eerste ronde direct zwanger. Helaas hebn ik een miskraam, gehad na 6 weken. Nu hebben we dit een plekje kunnen geven  en zijn  weer bezig en wat denk je? weer direct zwanger. wel spannend hoor, je houdt in je achterhoofd dat het weer mis kan gaan.

We zijn weer heel blij en gelukkig.

Groetjes Happy AV

Hoi,

Welkom, ik ben zelf ook nieuw hier (sinds gisteren) en ik vind het nu al helemaal gezellig.  Ik ben  sinds afgelopen juni aan het proberen zwanger te raken en heb mezelf jouw vraag ook wel eens afgevraagd.Ik hoor(de)  veel negatieve verhalen over zwanger worden, maar een positief iets voor ons is dat mijn schoonzusje na 3 maanden al zwanger was! Ze is nu bijna 6 maanden zwanger en het gaat hartstikke goed met haar. Dus als ik weer eens een negatief verhaal hoor, denk ik maar aan m'n schoonzus en zie het allemaal positief in.

Liefs,
Lei

Welkon hier

Ik moet nog beginnen, nog 2 pillen te gaan. Dus ik kan je het antwooord niet geven. Maar zo ver ik weet verschil het nog al, sommige hebben massel proberen het maar de meesten mensen zijn wel een half jaar bezig.

We hopen natuurlijk allemaal snel zwanger te worden, zijn.

Groetjes Chandra

Welkom!

Ik slik vanavond de laatste pil en dan gaan we ervoor.
Dus ik ben benieuwd of het lang gaat duren of niet.
Het zou   natuurlijk leuk als ik dit jaar nog zwanger raak,
maar ik pin me er niet op vast.

Jullie veel succes!

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan