nieuw

A

Anoniem

Guest
 Hallo hallo,

Ik heb dit vandaag voor het eerst gelezen en vind dit echt super ik ben zo blij dat ik niet de enigste ben die zo met zwanger worden bezig ben ik begon echt al te denken dat ik een beetje overdreef want het is bijna het enigste nog waar ik aan denk maar gelukkig schijnt het erg normaal te zijn heb ik al gelezen.
Maar goed ik moet za of zon ong worden of liever gezegt niet, en deze week is echt weer vreselijk en nou ben ik nog vrij van me werk ook.
groetjes

hoi hoi,,,,

welkom ,, leuk hier he   ik ben hier ook pas en vindt het echt super met al die vrouwen die zwanger willen worden .....   en je kan hier echt van alles vragen niets is te gek om te vragen

kus tamara

hoi hoi

wat schijnt niet waar te zijn als ik vragen mag

groetjes tamara

Dat je hier alles kunt vragen. Want er zijn mensen die meelezen en zich gekwetst voelen...

hoi ongeduldje
ik ben ook nieuw ik had zaterdag ongesteld moeten worden maar dat is er gelukkig nog niet .Ik wacht tot donderdag en dan testen spannend ..... we gaan er echt voor.Dit moet dan ons 1ste kindje worden .groetjes:)

Hoi Ongeduldje,

Ik ben ook vrij nu op het forum. Moet donderdag ongi worden dus zit ook helemaal in de zenuwen.
Ben net een maand gestopt met de pil en mijn vriend zijn bezig voor ons eerste kindje. Heb nu  al een week lang krampen in me onderbuik. Het zou kunnen zijn dat mijn lichaam aan het ontpillen is of dat .......
Succes ermee!!!

Liefs Leoon

hallo hallo

ik ben hier ook pas, wij gaan voor ons vierde kindje, en het is allemaal net zo spannend en duurt allemaal nog net zo lang als bij de eerste

Terug
Bovenaan