Nieuw

A

Anoniem

Guest

Hoi Meiden,

Ik ben nieuw hier ben 25 jaar en ben sinds januari ' 06 gestopt met de pil maar vanwege lang uitblijven van de cyclus in het begin zit ik nu in ronde 8.

Gr Fruit girl

Hoi Fruit Girl,
welkom hier, ben zelf ook net nieuw, maar heb al heel veel geleerd via dit forum!. Het is fijn om er met meiden over te praten die hetzelfde meemaken en voelen. Houden we elkaar op de hoogte?
Liefs Fleur_24

Hallo'tje,
Zelf ben ik ook nog maar pas terug op het forum. In januari 2006 ben ik bevallen van een tweede dochter en nu gaan we voor nummer 3. Ik ben er voorlopig nog niet echt mee bezig omdat onze 2 meiden toch ook lang op zich hebben laten wachten. Maar dat is nu vergeten. In elk geval veel succes met zwanger word en. En hopelijk hebben we via deze weg wat steun aan elkaar.
Groetjes Zenna

Hoi Fruit Girl,
Ik las in een anders stukje dat het bij jou dus erg lang duurde voordat je voor het eerst ongesteld werd na het stoppen van de pil. Hoe ging het daarna? was je tweede cyclus ook lang, of zat er al meteen (meer) regelmaat in?

Ik heb nl 3 maanden gewacht op mijn eerst pilloze menstruatie en ben bang dat het nu misschien weer zolang gaat duren.....

Hoor graag van je!

x een grieperige Fleur!

quote: fleur_24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-12-2006 17:13:21'));

Hoi Fruit Girl,
Ik las in een anders stukje dat het bij jou dus erg lang duurde voordat je voor het eerst ongesteld werd na het stoppen van de pil. Hoe ging het daarna? was je tweede cyclus ook lang, of zat er al meteen (meer) regelmaat in?

Ik heb nl 3 maanden gewacht op mijn eerst pilloze menstruatie en ben bang dat het nu misschien weer zolang gaat duren.....

Hoor graag van je!

x een grieperige Fleur!

Hoi Fleur,

Toen ik begin januari dit jaar gestopt was met de pil duurde het inderdaad een aantal maanden voor ik ongesteld werd. Ik ben ook bij de ha geweest en die zei dat mijn hormonen een beetje van slag waren. Maar toen ik weer de eerste keer mijn cyclus kreeg was ik super blij dat er niks mis was, en daarna ben ik het gewoon regelmatig geweest. Normaal toen ik de pil slikte gewoon 28 dagen en nu elke keer op de 25 dagen dus dat is netjes zeg ik zelf.

Mocht je nog meer willen weten hoor ik het van je.

Liefs Fruit Girl

Terug
Bovenaan