Nieuw!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
ik ben Brenda, 24 jaartjes jong en ik ben dus nieuw op dit forum!
Ik heb al een dochtertje van 2, maar we hebben de wens om een 2e kindje
te mogen krijgen.

Dus om meteen maar even met de deur in huis te vallen...
We zouden deze maand stoppen met de pil. Nu ben ik in de eerste week en in de laatste week 1 pil vergeten. Omdat het de laatste week was, dat ik de 2e pil vergat, ben ik er maar mee gestopt. Ook mede doordat ik wat bloedverlies had. Dit was echter oud bloed, geen "vers" bloed. Dit heb ik nu een week lang gehad, met steeds maar hele kleine beetjes en dan een dag weer helemaal niks. Vandaag heb ik ook geen bloedverlies gehad.. Van de week hebben we voor de zekerheid een test gedaan, om te kijken of ik misschien stiekem zwanger was. (Dit is dus eigenlijk een week te vroeg als ik mijn pil had afgemaakt) Maar manlief kon natuurlijk niet wachten haha!
Nu word ik dus niet echt ongesteld, het wil niet doorzetten..
Wel heb ik last van een soort van tinteling in mijn borsten.
Zit mijn lichaam me nu gewoon te fucken , of zal ik toch zwanger zijn?
M'n mannetje heeft vandaag toch maar ff een extra test gehaald.. maar zal ik dus vandaag nog een test doen of ff wachten..
Wat zouden jullie doen??

Groetjes Bren.

Sorry ik zou het echt niet weten.....ik zou iig je oorsprokelijke datum dat je ongi zou moeten worden afwachten voordat ik zou testen.

hoi bren ik hoop het voor je dat je zwanger bent!!! kan ook zijn dat je aan het ontpillen bent ik was 1 jan gestopt met de pil en 3 jan ongi op 9 jan de laaste dag en wat denk je!!! ik had soms wat bloedverlies en dan ook weer niet ik zouw 6  feb mijnNOD dag hebben maar nee!!!ik werdt dus 1feb weer ongi BAH!!! en niet te zuinig ook niet. maar ja op naar de 2de ronde!!!   MAAR WIE WEET IS HET AL RAAK BIJ JE!!! ik zal voor je duimen  groetjes springkikkertje.

Hallo Brenda,

Ik heb precies hetzelfde als jij.
Alleen had ik de pil 2 weken door geslikt en verloor ik in de laatste week ook een klein beetje oud bloed meer niet en op 12-1-08 ben ik gestopt met de pil en daarna helemaal niet meer ongi geworden....helaas of niet ?
Ik ga dit weekend maar even testen ik weet het ook niet wat mn lichaam met me doet volgens mij worden we goed voor de gek gehouden.
Ben benieuwd hoe het met jou afloopt.

Groetjes Firewomen

Nou ik heb getest, gisteren.
Negatief.. Maar dat geeft helemaal niet want goed, het is natuurlijk niet eens de eerste echte maand dat we "bezig" zijn. Maar meer dat ik de pil 2x vergeten ben en dus ook niet begrijp waarom ik niet ongesteld word, en alleen oud bloed verlies.
Ach, we zien volgende maand wel hoe het loopt!

Ik hou jullie wel op de hoogte de aankomende maand ;)

xx Bren

Terug
Bovenaan