nieuw

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben nieuw hier
mijn vriend en ik proberen ook zwanger te worden en zitten in de derde ronde,als ik het goed heb is mijn nod a.s zondag weer dus hoop dat het nu raak zal zijn.

groetjes jo

Welkom Jolanda,
ik zal voor je duimen dat het zondag raak mag zijn meis
Hoe voel je je?

Groetjes Nathalie

hoi nathalie

bedankt voor je reactie,leuk
ik voel me net als anders geen kwaaltjes ofzo.
ik wacht nu ook langer met testen dan de afgelopen 2 keer want steeds als ik teste dan werd ik de dag erna ongesteld.( en als je al die bedragen van die testen dan optel)

en bij jou? in welke ronde zit jij? of ben je al zwanger? kan ook natuurlijk.

ik hoor van je
groetjes

Hi Jolanda, ja ken het. Ik heb op gegeven moment via www.testjezelf.nu testen besteld, die zijn erg goed en veel goedkoper. En ook bij matcare. Wij zijn begin maart gestopt met de pil en eind augustus mocht ik tijdens onze vakantie in Luxemburg positief testen. Ohh wat was ik zenuwachtig, want had al best vaak negatief getest en wou dat niet nog eens. Maar deze keer was het dus anders, hihih.

Wens je heel veel geluk in elk geval. Hoe jong ben je? 1e kindje?

Liefs Nathalie

hoi nathalie

wat leuk dat je zwanger bent!! gefeliciteerd!!!
het is ons eerste kindje.
ik ben 27 en mijn vriend is 22
we zijn nu bijna 2 jaar samen en wonen sinds 10 dagen samen.
heb hiervoor ook al 3 jaar samengewoond, maar nu weer een nieuw leven en geniet nu veel meer en houden erg veel van elkaar dus dat willen we bezegelen met een kindje van ons samen. en voor jullie ook 1e kindje?

groetjes jolanda

Voor ons is het ook ons eerste wondertje. In mei 2009 zijn we 4 jaar samen. En wonen nu bijna 2 jaar samen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan