Nieuw!

Hallo allemaal,

Ik ben Kat, 32 jaar oud, getrouwd en moeder van een zoon van 2,5 jaar. Sinds 2 dagen weet ik dat ik zwanger ben van onze tweede. Ik hoop dat het dit keer beter gaat. In april heb ik namelijk een mk gehad. Als alles dit keer goed blijft gaan ben ik 25 juni uitgerekend. Dus een juni-mama! Nu maar hopen dat we gauw een eigen forum krijgen.

Groetjes, Kat
 
Hallo Kat!
Welkom bij het zwanger zijn forum. Ik vind het superleuk dat ik je hier nu ook tegen zal komen. Ik had je op het andere forum al gefeliciteerd maar bij deze nog een keer: Gefeliciteerd met dat wondertje in je buik!
Het is wel een beetje vreemd dat het mei en juni forum nog niet is aangemaakt, tot die tijd zwerf ik overal een beetje rond dus we komen elkaar vast nog wel tegen.
Hoe voel je je nu verder? Al last van misselijkheid?
Liefs Nicole
 
Welkom Kat!

Fijn dat je er ook weer bij bent. Het is je van harte gegund meid! Veel succes met je zwangerschap, en ik duim mee dat het deze keer wel goed gaat.

Groetjes,
Marian
 
hallo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je een beetje de rust kan vinden om wel van de eerste maanden te 'genieten' zo na de miskraam, ik had daar heel veel moeite mee.
Maar in ieder geval heel veel sterkte en ik wens je een hele mooie zwangerschap toe.

groetjes kirsten
39w4d
 
Terug
Bovenaan