Nieuw

Hoi meiden,
het is fijn om een aparte site te hebben voor meiden die al wat langer bezig zijn.

Ik ben 31 jaar en sinds mei 2003 bezig om zwanger te raken, wat dus tot op heden nog niet is gelukt...
Inmiddels hebben we onze huisarts geraadpleegd. Het zaad van mijn man is niet in allerbeste conditie. Vandaar de doorverwijzing naar her ziekenhuis. Nu worden er nog wat meer onderzoekjes gedaan en eind mei krijgen we daar weer de uitslag van.
In tussentijd heeft de huisarts een samenlevingstest gedaan bij mij; die was negatief. Er waren te weinig zaadcellen te vinden.
Volgens de huisarts moeten we nu eerst de uitslag van eind mei afwachten, voordat hij mij door kan verwijzen naar de gyn. Dat duurt allemaal wel erg lang.
Maar we zullen geduld moeten hebben.

Ik lees hier trouwens in veel berichten dat jullie cyclus er lang duurt en dat jullie misschien denken dat het daarom niet lukt om zwanger te worden.
Volgens mij is dat niet zo, ik ben echt regelmatig met mijn cyclus en tot op heden ook nog niets..

Allemaal veel succes,
Groetjes Puck

Hoi Puck,

Welkom op het forum!
Als je ergens op moet wachten duurt het allemaal dubbel zo lang he? Ik moet ook wachten op mijn uitslagen. Ik krijg ze op de 24e.

Wel vervelend dat je samenlevingstest niet goed was. Misschien lukt het daarom niet. Als dit het enige is waar het aan ligt kun je gelukkig IUI proberen.

Veel succes met wachten!!

Groetjes Claudy

Hoi Puck,
Helemaal mee eens. Ik ben in februari 2003 gestopt met de pil en ook nog niet zwanger terwijl ik een cyclus heb van 29 dagen!
Het zaad van mijn man is ook niet goed. Ik heb al 3 keer een slechte samenlevingstest gehad. De laatste was vandaag en er waren helemaal geen zaadcellen te zien (ook geen dode).
Wel raar hoor. Een gem. man heeft er 70 miljoen en mijn man 6 a 7 miljoen.
We horen binnenkort welke behandeling we gaan krijgen.
Ik hoop dat het bij ons allebei gaat lukken!
Liefs Inge

PS ik ben trouwens 30

Hallo meiden,

hoe gaat dat eigenlijk bij jullie als je uitslagen krijgt in het ziekenhuis?

Mijn man krijgt eind deze maand uitslagen te horen in het ziekenhuis over de kwaliteit van zijn zaad e.d.
Hij vindt het niet prettig als ik met hem mee ga. Hij denkt namelijk dat het ongebruikelijk is om samen te gaan.
Terwijl ik vind dat het iets van ons samen is, we willen graag samen een kind.
Ik wil ook graag horen wat de dokter te zeggen heeft en eventueel vragen kunnen stellen. Maar is dat gebruikelijk...??

Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?

Groetjes
Puck

Terug
Bovenaan