nieuw

Hoi wij zijn nu in ronde 17 en het wachten gat nu echt vervelen. Laatst weer bijna 2 weken overtijd maar nee hoor. Wij lopen al een tijdje bij de gyn. ik ben namelijk al 37 jaar. Sperma is goed. Bloed, eisprong, hcg test, getempt, echo, nieren en de hele binnen kant is goed.Ik heb wel een gekantelde baarmoeder maar daar kan je mee zwanger raken.Laatste tijd een redelijk goede cyclus. wie het weet mag het zeggen. ik volg jullie al een tijd maar schrijf nu voor het eerst. winnie

Hoi Winnie, welkom hier, hoe vervelend het ook is om je hier te moeten aansluiten. Ik ben blij dat ik nu niet meer de enige ben van 37. Ik zit nog niet in de medische molen, maar zal er toch, gezien mijn leeftijd, aan moeten als het nu weer niet gelukt is. We hebben een maandje pauze genomen (ronde 13), zonder testen, tempen en tellen en nu heb ik goede hoop (en veel twijfels of dat terecht is).
Waar zit je in je cyclus? Ongi, klussen, wachten?? Ik zou het leuk vinden nog eens van je te horen/lezen.
Liefs, el

ongi net weg.Dus we gaan weer aan de klus. 17 mei een afspraak bij gyn voor praten over kijkoperatie.maar na 2juli eerst trouwen.dan hebben we alle testen gehad.afwachten maar weer.doei winnie

He Winnie,

Welkom op dit forum, jou verhaal lijkt heel erg op mijn verhaal, ben vorig jaar ook in mmm belandt, en alles is bij ons ook goed, alleen mijn ongi is lang kort lang kort om gek van te worden, je zou toch denken dat je dan een keer zwanger gaat worden. Geef de moedt niet op er zijn hier zeker meiden bij die, na lang bezig zijn zwanger zijn geworden.

Liefs, Mick

Terug
Bovenaan