Nieuw

Hallo dames
Ik ben Truida 27 jaar bijna 28(haha)en we zijn al vanaf augustus 99 bezig om zwanger te raken.Hebben heel veel gezeur gehad met de huisartsen en drie HA verder eindelijk een keer door gestuurd naar het ziekenhuis(vertel niet het hele verhaal want dan kom ik bladen tekort)Zijn vanf 8 april in het ziekenhuis en hebben maandag het laatste onderzoek gehad dat was een HSG kijken of ik ook verklevings had,nou die zaten er dus ook niet maar deed verschrikkelijk veel pijn ging bijna van mijn stokje.Maar ze lieten zien dat alles goed was dus word je ook wel weer rustig.Vrijdag moeten we nog voor een gesprek en dan gaan ze kijken wat we allemaal kunnen doen.Misschien wel een half jaartje nog zelf proberen want 88% heeft kans (na zo'n onderzoek) om spontaan zwanger te worden en wij hebben zoiets van:aan de ene kant iui of iets anders,en aan de andere kant toch even zelf proberen want wat is nu een half jaar op vijf jaar?Maar ja we zien en horen het wel.Maar met ons is dus niks aan de hand we zijn allebei kerngezond om het zo maar even te zeggen.Ik keek steeds op zwanger worden tot iemand tegen me zei op die site van je kunt ook op als zwanger worden langer duurt dus vandaar dat ik hier nu zit.Sorry voor lange verhaal,maar zo kennen jullie me alvast een beetje.En als het van jullie mag dan wil ik ook wel op dat lijstje.Groetjes Truida

Hoi Truida,

las net je berichtje. Klopt dat echt, dat 88 procent na een HCG alsnog zwanger raakt? klinkt wel erg goed. Ik moet binnenkort ook daarvoor. Heb er weinig zin in, mn nu ik bij jou ook weer lees dat het heel pijnlijk kan zijn. Nou ja, we zien wel.
Lekker voor je dat je nou op het goede forum bent terecht gekomen!!

groetjes Bo

Hoi Truida,

Welkom op de site. jemig ben je bezig vanaf augustus 1999!!!! Kan me haast niet voorstellen hoe dat moet zijn.
Vreselijk gewoon.

Nou, als jij moed kunt houden, dan ik ook!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan