nieuw....

Hallo allemaal.

Heb er even over nagedacht of ik me hier zou melden. Ben nu ruim een jaar bezig met het krijgen van een 2e kindje. En vanaf januari loop ik bij de gyn.

Mijn eerte kindje was binnen een maand raak. Vanaf de bevalling heb ik een onregelmatige cyclus gehad, varierend van 25 tot 34 dagen.

de onderzoeken die we gehad hebben, incl HSG, waren allemaal goed. Echter, de gyn had de kwaliteit van mijn eiprong liever wat beter gezien. Begin mei moet ik terug komen bij de gyn. Weet niet goed wat ik daar van moet en kan verwachten.

Wellicht dat ik hier wat info kan opdoen? Is er iemand die een beetje hetzelfde verhaal heeft? Die me wellicht kan vertellen hoe het nu verder zou kunnen gaan?

Succes en sterkte allemaal.

XXX Yvet

Hoi Yvet,

Ik hoop je hier niet lang te zien  op deze site (en da ´s niet onaardig bedoeld). Ik heb zelf geen ervaring met een mindere kwaliteit van de eisprong maar het lijkt me als ze dat hebben gezien dat ze daar wat aan willen doen. Als jij niet goed weet wat er in mei besproken gaat worden en je zit daar echt mee, waarom bel je ze dan niet even op. Wellicht kunnen ze je alvast een idee geven en kun je zelf ook over een aantal zaken nadenken.
Succes he.

Groetjes Scorpy

hey Yvet, ik heb er ook geen idee van maar ik zou ook even bellen, ze zullen jou allicht wel iets meer kunnen vertellen. en nog een goede raad: wanneer je naar de gyn gaat, neem dan een papiertje mee waar al je vragen op staan. zo kan je niks vergeten te vragen.de gyn gaat je misschien bekogelen met vragen en verhalen waardoor je je eigen vragen vergeet.  maar ik zou zo zeggen, eerst bellen!  groetjes

Hallo Yvet,