nieuw

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

ik ben nieuw hier. Heb vorig jaar wel een tijdje meegelezen, maar nog niet eerder meegeschreven. Binnenkort ga ik met mijn man de medische molen in, vind het spannend en ook wel een beetje eng: wat staat ons te wachten? Ik hoop bij jullie hierover wat meer te kunnen horen, en hoop dat ik jullie ook hier en daar kan bijstaan in onzekere tijden...

Liefs, Maan

hoi welkom hier !!
je kan hier al je vragen en onzekerheden kwijt....en lezen dat er meer in hetzelfde schuitje zitten he!

Hou je ons op de hoogte van je bezoek aan ge gyn???

liefs daan

Hoi Daan2

thnx voor je snelle reactie!
Ben afgelopen week al voor de hsg geweest, geen blokkades. Goed nieuws. We proberen al 2,5 jaar zwanger te worden... mijn mannetje is getest en ook daar is nix aan de hand. Ik vind het maar vreemd dat er geen reden lijkt te zijn... De volgende stap is inseminaties (is dat IUI?)
Hoe sta jij er voor? (als ik vragen mag?)
Liefs, Maan

hoi maan,

wij zijn nu ruim een jaar bezig.
zitten nu in ronde 15 om het zo te zeggen.
mijn vriend en ik zijn de 30 al gepasseerd en dan maak je je toch sneller ongerust als het na een jaar niet lijkt te lukken.

wij zitten ook in de malle molen van onderzoeken etc.
inwendige echo, uitstrijkje, bloed en sperma onderzoek... alles was goed.
je bent blij als je dat nieuws hoort,
maar aan de andere kant denk je, waar ligt t dan aan.
zullen mijn eicellen niet goed rijpen bv.
maandag moet ik weer heen op gesprek bij de gynecoloog.
we gaan dan ook gelijk bespreken wanneer ik terug kom na net gevreeen te hebben.
dan krijg ik nml. gelijk een inwendig onderzoek.
lijkt me zeer vervelend. verplicht vrijen en dan hop de auto in....

maar jij gaat dus ws. biginnen aan u.i.
slik of spuit je ook hormonen??
ik denk dat wij er ook aan moeten mocht er uit de andere onderzoeken niks uitkomen. ik vind zelf U.I.   een mooie vorm van zwanger worden.
je lichaam moet het toch nog zelf doen, het krijgt alleen een zetje in de rug (letterlijk en figuurlijk haha)
tja... we moeten de humor er toch in blijven zien, anders maak je het voor jezelf extra zwaar.

suxes, jana.

Terug
Bovenaan