nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik lees al een heel tijdje mee op jullie forum en ben nu eindelijk klaar om mijn verhaal te vertellen. In 2004 werd ik voor het eerst zwanger. Deze zwangerschap eindigde na 14 weken in een miskraam. Een half jaar later sneuvelde ook mijn relatie. Toen ik opnieuw voor n kindje wilde gaan , wist hij niet meer zeker of hij dat ook wilde na al die ellende. Begin 2005 werd ik opnieuw zwanger van mijn nieuwe, huidige vriend, maar ook die zwangerschap eindigde in een miskraam na 6 weken. En daarna lukte het niet meer om zwanger te worden. Uit alle onderzoeken bleek dat mijn partners sperma van slechte kwaliteit is. Dus begonnen we met iui behandelingen. Bij de tweede behandeling zagen ze bij mij op de echo een vleesboom in mijn baarmoeder waardoor ze de eitjes niet meer konden zien. Na een kijkoperatie bleek dat de vleesboom (myoom) in de wand van de baarmoeder zit, dus moeilijk te verwijderen zonder de baarmoeder tebeschadigen, wat innesteling bemoeilijkt.
We zijn nu 4 behandelingen verder   m.b.v. ovulatietesten en de kansen nemen dus af. Deze week heb ik een vervolggesprek met de gyn om te risico's van een operatie door te nemen. IVF is nl. niet mogelijk als ze de eitjes niet kunnen zien.

Zo dit was mijn verhaal. Iedereen heel veel sterkte en ik laat zo nu en dan wel wat van me horen!

hoi,

welkom op de site waar we niet graag op willen zitten. ik hoop dat je je een beetje thuis gaat voelen hier. het is niet niks wat je in zo'n korte tijd allemaal heb moeten meemaken. ik hoop voor je dat er toch nog wat aan die vleesboom te doen is. het zaad van mijn man is ook slecht. we hebben al wel een dochtertje van bijna 5 die is gewoon na 4 maanden te zijn gestopt met de pil op de natuurlijke weg verwekt en nu zijn we sinds november 2003 bezig voor ons tweede kindje. heb nu twee iui's achter de rug de eerste was mislukt en de tweede kwam niet tot inseminatie want het zaad was te slecht dus nu hopen we dat het in januari mag lukken. als je ergens mee zit of je hebt vragen gewoon stellen en ik hoop dat je gauw zwanger mag raken en dat het ook goed mag blijven gaan.

gr. linda

Hoi Shiva, welkom hier, je bent van harte welkom! We slepen elkaar allemaal door deze niet altijd makkelijke periode heen. Wij hebben inmiddels 6 IUI's achter de rug en zijn nu bezig met de eerste IVF behandeling!
Heel veel succes en als je wat hebt, gewoon reageren!

Groetjes, Pleun

welkom hier....
een fijne plek om te lezen en van je af te schrijven.

heel veel succes.

groetjes,
mama peet

Ik sluit mij helemaal bij mijn voorgangster aan...

Liefs Leah

Hoi Shiva,

Welkom hier, al wil je hier liever niet zijn.
Ik  weet zeker dat je je hier  thuis gaat voelen. Wij zitten allemaal in het zelfde schuitje en het is heerlijk om hier alles te kunnen opschrijven, om een plekje te hebben waar iedereen je begrijpt en steunt.

Jij hebt ook al een hele zware tijd achter de rug. Het gesprek wat je deze week hebt wordt ook heel spannend. Ik hoop dat je positief nieuws krijgt en dat je na de operatie via IUI of toch IVF gewoon lekker zwanger kunt worden.

Laat je het nog even horen.
Succes

Kruimel

Terug
Bovenaan