nieuw

hallo mijn naam is gerda en ik ben hier nieuw
ik ben 19 mei gecurateerd en ik was negen weken zwanger en ik hoop snel weer zwanger te worden ik heb hier heel vaak gekeken maar nog nooit geschreven ik durfde op de een of andere manier niet
maar monique2 hoe is het nu met jou jij kwam ook van het dec forum toch of maak ik nu een fout
maarja ik hoop dat jullie allemaal snel weer zwanger mogen raken
groetjes gerda

Hoi Gerda,

Welkom op dit forum. Het is echt heel fijn om een plek te hebben waar je terecht kunt met al je vragen, teleurstellingen etc. Ik hoop dat je snel weer het geluk hebt zwanger te zijn. Zelf heb ik 6 weken geleden mijn miskraam gehad (ik was 17 dec. uitgerekend) en ben nog steeds aan het wachten op mijn eerste ongi. Ik hoop dat jij er niet zo lang op hoeft te wachten.

Sterkte en succes!

Groetjes Frederique

hoi frederique ik was 21 dec uitgetelt ik hoop ook voor jou dat jij weer snel zwanger mag worden en ik wens jou ook heel veel sterkte en succes toe en ik hoop dat je het me laat weten als het zover is
groetjes gerda

hoi meid,heb je toch maar de stap genomen .goed van je hoor.ik zal ook voor je duimen dat je snel weer zwanger bent.maar dat heb ik je ook al vertelt.schrijf gauw weer en zal je blijven volgen.en anders bel ik je wel weer.groetjes gea.

hoi Gerda,

Fijn dat je de stap hebt genomen om op dit forum te komen.
Ik vind dit forum zelf wel prettig want je herkent veel in elkaar.
Ik ben inderddad Monique van het dec. forum, maar daar hoor ik inderdaad niet meer bij.
Ik was ook 21 dec. uitgerekend...
Met mij gaat het al weer wat beter.
We zijn alweer volop aan het klussen in de hoop snel zwanger te zijn.
Iemand op dit forum was direkt na de miskraam weer zwanger, gaan we voor toch!
We blijven positief!!
Wacht jij je eerstye menstr. af of zijn jullie ook alweer begonnen?
We horen wel weer.

Liefs, Monique2

hoi monique wij zijn ook weer begonnen nu ik me weer beter voel en nu maar afwachten hoelang het gaat duren en ik hoop ook dat jij snel weer zwanger mag raken maar dan hoor ik het wel
liefs gerda

Terug
Bovenaan