nieuw

hallo allemaal

ik ben nu voor het eerst op deze site om te bekijken hoe jullie belevenissen zijn
ik heb dus gisteren met 7 weken een m.k. gekregen en ben er kapot van.
dit was mijn eerste zwangerschap,
volgens de verlos. moet ik ff mijn ongi, afwachten en kan ik daarna gewoon verder gaan met zwanger proberen te worden
hoe is dit bij jullie????

Hoi Debra

Moet je dan nu weer een periode wachten? Ik ga gewoon door ik heb met 5 1/2 week een miskraam gehad ben nu zwaar ongi en als het over is ga ik weer door, ik ga niet nog een periode afwachten, Voor hetzelfde geld had ik nooit getest maar pas met twee weken en dan had ik het niet geweten.
Wel balen he ik heb het er erg moeilijk mee.

Sterkte
Lotte

hoi lotte
nou volgens de verlos. is de bloeding wie ik nu heb geen menstruatie maar restanten van de zwangerschap,
ze zei dus dat ik moest wachten tot na mijn volgende menstruatie,
maar weet nu niet wanneer ik die dan zou moeten krijgen
maar goed ik ga ook door, wel naar mijn ongi, dus als het bloeden gestopt is dan zien we wel wat hoe en wanneer
en inderdaad ook ik heb het er heel moeilijk mee
ook jij sterkte
groetjes debra

Hoi Debra,

Allereerst sterkte met het verwerken van de miskraam. Je zult zien dat je aan dit forum een hele steun zult hebben.
Zelf heb ik niet het advies gekregen om een menstruatie af te wachten. Vaak zeggen ze dit omdat je dan zelf beter weet (mocht je meteen weer zwanger worden) wanneer je eisprong is en dus hoe lang je zwanger bent.
Je lichaam wordt toch pas weer zwanger als het er klaar voor is. Zelf heb ik net mijn eerste ongi weer gehad. Dit duurde 7 weken dus wees er op voorbereid dat je ongi lang kan wegblijven de eerste keer.

Sterkte!

Groetjes Frederique

Hoi Debra,
Ik heb op het forum Zwanger worden op je gereageerd. Zou je daar willen lezen? Want anders moet het verhaal nog een keer schrijven.
Liefs Eefje

Hallo Debra!
Heb 3 weken geleden een mk gehad. Bij mij is er ook niet aangegeven dat ik moest wachten. Ik denk dat je naar je eigen lichaam moet luisteren en voelt het goed...dan voelt het goed! Op zich voelde ik me na een week weer goed en zijn wij weer begonnen.
Veel sterkte en succes!
Groetjes Set

Hoi Debra,

Heel veel sterkte bij het verwerken van deze verdrietige ervaring. Neem de tijd voor jezelf en je partner! En doe een poosje niks waar je geen zin in hebt!

Liefs Nienepien

Hoi Debra,
Ten eerste heel veel sterkte me de verwerking van je miskraam...het is gewoon kut...
Heb zelf 4 weken geleden een miskraam gehad,1 week voor onze bruiloft, en we zijn ook na een week weer begonnen. Je weet dan inderdaad niet wanneer je ovulatie is en wanneer je weer ongi moet worden...dit maakt het wel allemaal onzeker.
Ik had nl zelf het gevoel weer zwanger te zijn,maar ik verlies nu wat roze slijm...licht bloed. Ik zou i.p 2 dagen over tijd zijn en ik wilde eigenlijk morgen gaan testen.
Ik denk toch dat ik dat doe,ik wil gewoon zeker weten of ik zwanger ben,was.Dat is ook belangrijk voor de verloskundige/gynaecoloog om te weten.
Ik weet niet goed meer wat ik moet voelen/denken...ik (wij) willen gewoon graag een kindje en na de miskraam is dat bij mij alleen maar sterker geworden.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan