nieuw

Hallo Dames,

ik ben nieuw hier en ben net uit het ziekenhuis en ben bezig met het krijgen van een miskraam.
Ik ben vreselijk bang en verdrietig kan iemand mij vertellen hoe het allemaal verder gaat?

GRoetjes Ellen

Lieve Ellen,
iedereen op dit forum weet hoogstwaarschijnlijk wat je nu mee maakt. Ik zelf heb 4 weken geleden een mk gehad. Heb 3 dagen erge buikpijn gehad, was na 1 week klaar met vloeien. Huisarts heeft na een week gekeken of er nog iets in m'n baarmoeder zat. En toen was het klaar... Moet zeggen dat ik me na een week ook geestelijk alweer een stuk beter voelde. Ook ben ik nu ongesteld, dus gewoon na 4 weken. Ik kan je niet vertellen hoe het bij jou zal gaan verlopen, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!!!

Hai anoniem,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb momenteel veel buikpijn en verlies steeds meer bloed.
Na hoe lang mag je weer proberen om zwanger te raken na een miskraam?

Ellen

hai ellen,

ik heb vorige week vrijdag een mk gehad
dus weet je meemaakt
nou echte buikpijn heb ik niet gehad.
bij mij was het drie dagen echt bloed en daarna alleen nog wat bruin,
ook ik werd de dinsdag erna gecontroleerd en het zag er goed uit.
de gyn. zei dat ik het beste een menstruatie kon afwachten maar dat alleen omdat je bij de volgende keer dan weet wanneer je laatste ong.dag was.
maar heb het ook aan de ha gevraagd en die vind het geen probleem om direct weer te beginnen.
nou verder wil ik je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode.
ook ik voel me nu na een week en en dag al weer wat beter hoor.
hoelang was je zwanger??
ik was 6 weken.
beterschap.
groetjes debra

Hoi Ellen,

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen de komende tijd. Je zult ongetwijfeld veel ups en downs hebben maar die downs worden vanzelf minder. Heel erg veel sterkte. Zelf heb ik Koninginnedag een mk gehad. Na 8 weken werd ik pas weer voor het eerst ongesteld (dit kan de eerste keer 6 tot 8 weken duren voor dat je ongi wordt). Nu ben ik 3 weken verder en nog steeds aan het wachten op mijn eisprong. Helaas kan het zijn dat je cyclus na de mk helemaal van slag is maar dat komt vanzelf wel weer goed.

Sterkte meid! Je zult zien dat je veel steun hebt aan dit forum!

Groetjes F.

Hallo Ellen!
Je vroeg hoe lang je moet wachten om weer te klussen..
Mijn huisarts heeft daar niets over gezegd, dus wij zijn weer begonnen op het moment dat ik me lichamelijk weer goed voelde en dat was dus een week na de mk. Ik denk dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren en als het goed voelt.....klussen maar..

Nogmaals sterkte!

Hoi Ellen

het is niet niks wat je nu meemaakt, verwerk het eerst rustig en ga dan gewoon weer klussen kijk maar wanneer je er weer aan toe bent. Vraag aan je gyn even wanneer je weer mag beginnen, ik heb een mk gehad bij 51/2 week en het was voor mij een uitgebreide omgi dus ben nu maar weer verder gegaan maar volgens mij is het ook afhankelijk van de duur van de zwangerschap maar ik weet het niet zeker, even vragen en heel veel sterkte!
Liefs
Lot

Hoi Ellen,
Je zal zien dat je je elke dag een stukje beter gaat voelen.Ik heb op 15 juni een curretage gehad en de gyneacoloog vertelde mij dat ik gelijk weer kan proberen zwanger te worden.Vandaag had ik weer even mijn dip,maar dit komt gelukkig niet elke dag voor.Ik verlies nu ook veel bloed en ik ben met een kuur bezig omdat ik een derde blaasontsteking heb in vier maanden tijd,dus waarschijnlijk ben ik hier wat emotioneler door.Ik begrijp dat je je angstig voelt.Ik weet ook niet of je je miskraam op een natuurlijke manier laat verlopen.Ik zat erg tegen de curretage op,maar achteraf is het mij erg meegevallen.Heel veel sterkte en probeer positief te blijven denken.Liefs Yvon

Terug
Bovenaan