Nieuw

Dag allemaal,

Ik bennieuw hier, heb dit forum pas ontdekt.
Ik heb een miskraam gehad in februari na 11 weken zwanger zijn, en na een jaar proberen zwanger te raken.
We proberen het nu opnieuw. Mijn NOD is 30/3, ik ben heel benieuwd, voel nog niets maar ben wel heel zenuwachtig. Ik had dit niet voor de eerste zwangerschap.
Groetjes
Lies

Hoi Lies,

Ik heb vorig jaar hetzelfde meegemakt.
Wij waren ook onegeveer een jaartje bezig toen ik februari 2004 mijn eerste miskraam kreeg na bijna 10 weken. Ik vond het best moeilijk omdat ik er eigenlijk nooit rekening mee had gehouden dat het ook wel eens mis zou kunnen gaan.
Ik ben ook iemand die positief is en ondanks de miskramen blijf ik er in geloven dat het goedkomt.

Gaat het met jou ook een beetje?
Heel veel succes met je nieuwe poging om zwanger te worden.

Corina

Hoi Corina,

Bedankt voor je berichtje. Ik vermoed dat het niet jouw enigste miskraam was?
Ik had er ook totaal geen rekening mee gehouden dat dat kon gebeuren. Ik had al alles netjes gepland en was dolgelukkig.

Ik ben wel dankbaar dat de natuur heeft ingegrepen en dat ik niet voor een moeilijke beslissing stond. Ik moet er niet aan denken! Maar fysiek was het heel zwaar, ik heb 14 dagen plat gelegen terwijl ik nooit ziek ben. Ik viel flauw telkens ik recht stond.
Nu gaat het weer.

Ik blijf me afvragen of ik weer zwanger ben. Bij de vorige had ik dat niet, het is pas toen ik voor de tweede keer een bh ging kopen omdat de vorige alweer te klein was, dat de verkoopster vroeg of ik soms zwanger was.

Nu blijf ik me maar afvragen of ik al iets voel, vermoeiend hoor!

Volgende week weten we meer!

Groetjes
Annelies

Hoi Lies

Jouw NOD staat dus al bijna voor de deur! Dat zenuwachtig herkennen we denk ik bijna allemaal wel! Probeer maar leuke dingen te doen en verzet je gedachten!
Want mochten de rode duiveltjes toch komen valt het zo tegen!! Probeer positief te blijven en geniet van je leventje en gelukkig staat de zomer weer voor de deur!!
Zelf 2 mk gehad 1e aug 04 en 2e nov 04. Heb gelukkig al wel een dochtertje van bijna 3 en geniet daar maar xtra van! Het gekke was toen was ik niet gepland zwanger (tijdens pil gebruik) en nu wil het niet zo lukken!!
Maar ja keep happy thoughts!

fijne paasdagen en uh hou je ons op de hoogte
liefs joyce

Terug
Bovenaan