Nieuw

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw en heb me aangemeld omdat ik het wel fijn zou vinden om te praten met iedereen die zwanger wil worden. Mijn omgeving weet nog niet dat ik zwanger wil worden, dat houden we nog liever even voor ons zelf, maar dan mis je soms toch iemand om mee te kletsen en die tegen dezelfde dingen aanloopt.
Ik ben 28 jaar en 2 maanden geleden gestopt met de pil (na 15 jaar slikken). Mijn NOD kwam 30dgn later, dus dat viel niet tegen, nou deze maand maar even afwachten.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

M-M-L-C schreef:

Dames die nieuw op het forum zijn/ die hun cyclus en NOD niet weten/ net gestopt zijn met anticonceptie en zwanger willen worden..

Op dit forum zitten meiden die allemaal nieuw zijn, zijn er nog niet zoveel maar miss dat je met ons wilt mee praten??

XxX Jo

Gezellig, kan ik er eindelijk eens met anderen over praten. Vind je dat ook zo vervelend, verteld er weer iemand dat ze zwanger is en dan wil je het er eigenlijk over hebben. Dan moet je weer oppassen dat je jezelf niet verspreekt, wij willen het liever geheim houden.
Zo'n forum is dan toch wel ideaal.

Idd, vind het ook erg vervelend! Een goede vriend en vriendin van mij weten dat we zwanger willen worden.. Mijn familie zou ik het dolgraag willen vertellen. Is soms erg moeilijk en dan wil ik het eigenlijk graag vertellen en kan ik me haast niet stil houden. Maar mochten we zwanger worden dan vind ik het veel specialer om het te vertellen. Ik wil het graag dmv een buikband aan mijn familie vertellen. Met een leuke tekst erop. Maar zo ver is het nog niet. Het is zo iets bijzonders dat we alleen maar willen hopen en niet teveel verwachten.. We geven het nog rustig de tijd..

Ja, het is toch een klein wondertje als het gebeurd. Toen ik 2 maanden geleden stopte met de pil dachten we, vanaf nu is het welkom of het nou komt of over een jaar dat maakt niets uit. Maar ik merk dat ik er steeds meer mee bezig ben. Ben ook benieuwd of het lukt of niet.

hey bubbles, je hebt gelijk hoor dat je het geheim houdt, ik vind het superknap van jullie..ik had me nod op 25 juni na 38 dagen, dus ik denk de 3de week van juli?pff al dat gereken haha..ik voel me eisprong niet echt,maar sinds ik gestopt ben, heb ik super pijnlijke borsten(dat had ik vroeger ook,daarom begon ik met de pil, en pijn aan beide kanten bij de eierstokken,veel plassen.maar dat hoort bij het stoppen, dat is een teken dat alles nu zelf gaat werken zonder hormonen, en jij?ergens last van?nou meis we horen elkaar wel weer.succes.liefs van essie

hey welkom nieuwe meiden. Ik ben niet helemaal nieuw maar ook niet iemand die hier al heel lang schrijft hoor! Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap 2006 hier wel heeeeeel veel tijd doorgebracht.
Nou lijkt het mij leuk om weer gezellig te kunnen praten zeuren en steunen bij elkaar!! Schaam je niet dit forum is er om je ei kwijt te kunnen!!!

succes met zwanger worden allemaal!!

groetjes guppie

He meiden,

Ik zou ook graag mee willen kletsen. Ik ben sinds een maand gestop met de pil en het bevalt me helemaal niet. Na de stopweek werd ik gewoon ongesteld en na een week weer en nu een paar dagen verder weer. Het is helemaal van slag. Ik ben benieuwd wanneer dit hersteld, want ik wil natuurlijk wel aan de slag:).
Ik ben trouwens 26. Mijn beste vriendin weet het, maar voor de rest niemand. Echt heel lastig soms.

Groetjes,

AB

Terug
Bovenaan